دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی گل‌محمدی:

خیلی‌ها دوست نداشتند پرسپولیس را در فینال ببینند/بازیکنانم بزرگی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تیمم در مقابل النصر بزرگی کردند و این برد را به همه مردم کشورم تبریک می‌گویم.
کد خبر : 520415
__10.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی بعد از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: زیاد نمی‌توانم در مورد بازی صحبت کنم، چون دوست دارم اینجا از خیلی‌ها تشکر کنم. از همه هواداران‌مان که حمایت کردند و پشتیبان ما بودند. از همه مادران ایران زمین خصوصاً مادر عیسی آل‌کثیر که خیلی دوست داشت پسرش را در زمین ببیند،‌ تشکر می‌کنم. به همه آنها تبریک می‌گویم و این پیروزی را به همه آنها تقدیم می کنیم. به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم، آنها در این مسابقات واقعا بزرگی کردند.


وی اضافه کرد: بازیکنانم با تمام مشکلاتی که داشتند، دویدند، جنگیدند، غیرت و شرف گذاشتند و از حیثیت مردم ایران دفاع کردند و آبروداری کردند. فقط دوست دارم از همه آنهایی که دل‌شان با تیم‌ بود و همه کسانی که دوست داشتند این تیم به فینال برود تشکر کنم، خیلی‌ها هم بودند که دوست نداشتند این اتفاق برای ما بیفتد. فکر می‌کنم جواب محکمی به همه آنها دادیم. در هر صورت از این اتفاق خیلی خوشحالیم و ان‌شاءالله در فینال هم بتوانیم قهرمان شویم.


سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت ناجوانمردانه مهاجم تیمش در فاصله چند ساعت مانده به بازی خاطرنشان کرد: به این برد و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان باور داشتیم و این موضوع را در چهره تک تک بازیکنانم می‌دیدم. اتفاقی هم که امروز برای ما به دلیل محرومیت آل کثیر افتاد، انگیزه‌های‌مان را چند برابر کرد. نقطه عطفی بود تا برای دیدار با النصر با وجود سختی هایی که داشتیم و مقابل تیمی قرار گرفتیم که فوتبال خوب و قوی بازی می‌کند انگیزه داشته باشیم.


گل محمدی با اشاره به مشکلات قبل تیمش بادآور شد:  از شروع کارمان و قبل از اعزام به دوحه مشکلات زیادی داشتیم وبه جز این موضوع، بازیکنان مان هم مصدوم بودند اما انگیزه بچه ها هیچ وقت کم نبود. ایمان آنها زیاد بود اما باورشان برای پیروزی لحظه به لحظه بیشتر می‌شد. تنها انگیزه آنها هم شاد کردن دل هواداران بود و فقط می‌خواستند در شرایط فعلی به مردم ایران و پرسپولیسی‌ها شادی بدهند. انگیزه و خواست آنها واقعا ارزشمند و قابل ستایش است.


یک خبرنگار عرب زبان از یحیی گل‌محمدی درباره نظرات متفاوتش قبل و پس از بازی درباره محرومیت آل کثیر سوال پرسید که وی از این سوال تعجب کرده و گفت من قبل بازی هم گفتم انگیزه بازیکنانم با این اتفاق بالا رفته است، توضیح داد: در جلسه فنی بودیم که خبر محرومیت آل کثیر را به ما دادند. شوک عجیب و غریبی بود و تاکنون ندیده بودم درباره بازیکنی دو ساعت قبل بازی چننی اتفاقی رخ بدهد و این جریمه سنگین شایسته عیسی نبود.


وی تصریحکرد: آل کثیر این خوشحالی را در سال های اخیر و از زمان به دنیا آمدن برادرزاده اش انجام می‌داد و این نوع شادی‌اش در لیگ ایران هم سابقه دارد. این رقابت‌ها هم اولی بازی‌های بین المللی عیسی است و تاکنون به جز ایران جایی باز نکرده بود که بخواهد از این شادی تعبیر نژادپرستانه ای داشته باشد. قطعا به این رای اعتراض می‌کنیم و باید رای محرومیت آل کثیر را تغییر داد زیرا نمی‌شود درباره آینده یک بازیکن به این راحتی تصمیم‌گیری کرد.


سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: آل کثیر واقعا جوان خوبی است و باید درباره این مسئله تجدیدنظر شود. شوک خوبی به ما وارد نشد اما از همین موضوع توانستیم در جهت ایجاد انگیزه بیشتر استفاده کنیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته