دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صالحی‌ امیری:

اساسنامه در ايستگاه شورای نگهبان متوقف شد/ دشمن دنبال تعلیق ورزش ایران است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دشمن به همان اندازه كه در حوزه سياسی و اقتصادی دنبال اجرای تحريم است در ورزش به دنبال تعليق است.
کد خبر : 520302
57439085.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید رضا صالحی‌ امیری در نشست نوبخت معاون رئیس جمهور با روسای فدراسیون‌ها عنوان کرد: ساختار ورزش معيوب و دچار اختلال در هدف است. اكثر روسای تمام فدراسيون‌ها از طرف نهادهای بين‌المللی تحت فشار هستند چون در نهاد نظارتی دولتی هستند اما در اين حال بايد پاسخگو باشند.


وی افزود: اين تضاد مشكلات زيادی ايجاد می‌كند. تلاشی كه سلطانی‌فر كرد اين بود كه اساسنامه را اصلاح كرد اما اساسنامه در ايستگاه شورای نگهبان متوقف شد. در این مرحله باید رسیدگی‌هایی انجام شود. اگر رئيس فدراسيون مسئول است بايد اختيار هم داشته باشد، اين نيازمند اصلاح اساسنامه است كه در اين صورت بخش زيادی از مشكلات كم می‌شود.


رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در حوزه سياسی و اقتصادی موضوع تحريم كاملاً محسوس است اما در ورزش محسوس نيست در حاليكه خيلی زياد تأثير دارد، دشمن به همان اندازه كه در حوزه سياسی و اقتصادی دنبال اجرای تحريم است در ورزش به دنبال تعليق است.


صالحی‌ امیری خاطرنشان کرد: در مورد سخت افزاری به دنبال مقصر نگرديم، كسی نمی‌تواند اين مسائل را منكر شود، تغيير نرم ارز فشار زيادی وارد كرده است. ما برای المپیک ٢ ميليون دلار ارز لازم داريم، سال گذشته ٥٠٠ هزار ارز خريداری شد، امسال بايد بخش باقی مانده را خريداری كنيم در حالی كه قیمت‌ها ۵ برابر شده است اما به انصاف و اخلاق هم مراجعه كنيم، آقای نوبخت برای ما و ورزش كوتاهی نكرده و حتی نسبت به خيلی به ورزش توجه بيشتری شده است، به نوبه خودم از تمام كم و كاستی‌ها عذرخواهی می‌كنم اما با واقعيت‌هايی كه اشاره كردم روبرو هستيم.


رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: در عين حال به آينده اميدواريم، قطعاً در اين مسير و مقابل دشمن پيروز می‌شویم. آن چیزی که دوستان نقد می‌کنند واقعیت است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته