دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1399 - 14:46
کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان هرمزگان:

کسب رتبه برتر ستاد اقامه نماز به دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان رسید

کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان هرمزگان گفت: بر اساس مستندات سامانه سجاده، دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با کسب 992 امتیاز به‌عنوان دانشگاهی موفق در امر نماز معرفی شد.
کد خبر : 520299
دانشگاه-آزاد-واحد-بندرعباس-3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، حجت‌الاسلام ایرج امیری در جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی ستاد اقامه نماز کشور، سقف امتیاز در نظر گرفته شده برای فعالیت نهادهای اجرایی در امر نماز یک هزار است که دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با عملکرد مطلوبش توانست با کسب 992 امتیاز خود را به‌عنوان برترین دانشگاه بین دستگاه‌های اجرایی استان معرفی کند.


کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان هرمزگان از ارسال مصوبات سال 99 در حوزه اقامه نماز و چگونگی ارسال و ابلاغ آن به ادارات و دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: این مصوبات به‌صورت کلی بوده و برای اجرایی شدن با توجه به ظرفیت هر اداره و سازمان در دستور کار قرار می‌گیرد.


تجهیز نمازخانه‌های دانشگاه‌ها و مدارس در اولویت‌ است


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با ابراز خرسندی از وضعیت اقامه نماز در این دانشگاه گفت: همواره در همه امور فرهنگی، مذهبی، انقلابی و اسلامی پیشتاز بوده و افتخار داریم که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.


حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی با قدردانی از تلاش‌های متولیان فرهنگی و فعالان امر نماز اضافه کرد: از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است همه وظیفه داریم در راستای ترویج و اشاعه این فریضه الهی در جامعه به‌ویژه بین قشر جوان مشارکت حداکثری داشته باشیم.


وی ایجاد فضای معنوی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان هرمزگان را خواستار شد و عنوان کرد: تجهیز نمازخانه‌های دانشگاه‌ها و مدارس از اولویت‌هایی است که باید با همکاری و پیگیری مسئولان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز جماعت در مساجد عملیاتی و اجرا شود.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مشارکت دانشگاهیان در برگزاری نماز در دانشگاه را رضایت‌بخش دانست و مطرح کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با دارابودن مساجدی با فضای مناسب و امام جماعت از موفق‌ترین دانشگاه‌ها در برگزاری نماز جماعت هستند.


به گزارش آنا، در این جلسه اعضای ستاد نظر و پیشنهاد‌های خود را مطرح و در پایان تصمیماتی برای بالابردن کیفیت برگزاری نماز در دستگاه‌های اجرایی استان گرفته شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته