دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هنرمندان هلندی به تماشای نمایش «تاریخ انقضا» نشستند

جمعی از هنرمندان کشور هلند با حضور در تالار مهر حوزه هنری از نمایش «تاریخ انقضا» دیدن کردند.
کد خبر : 52027

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر آوا، جمعی از هنرمندان کشور هلند که به عنوان توریست و برای انجام یک پروژه عکاسی به ایران سفر کرده‌اند، سه شنبه 3 آذرماه با حضور در تالار مهر حوزه هنری از نمایش «تاریخ انقضا» به کارگردانی مریم معترف دیدن کردند. این هنرمندان بعد از تماشای نمایش با حضور در پشت صحنه نمایش با کارگردان و بازیگران به گفتگو پرداختند.


در حاشیه این دیدار یکی از هنرمندان هلندی درباره نمایش«تاریخ انقضا» گفت: «این اولین باری است که به ایران سفر می‌کنم و برایم بسیار ارزشمند بود که ازنزدیک یک نمایش ایرانی دیدم، خیلی زبان گفتاری این نمایش را متوجه نمی‌شدم، ولی اخلاقیات و رفتارهای نقش اصلی نمایش - یک مرد اصفهانی- برایم جالب بود. وفاداری اشخاص در نمایش نسبت به هم و همچنین ارتباط نظامیان و غیرنظامیان در این نمایش نیز از موارد جالب و دیدنی بود. همان طور که گفتم زبان گفتاری را متوجه نمی‌شدم اما طنز و کمدی که در نمایش وجود داشت و از طریق بدن و میمیک بازیگران و جابه‌جایی‌ها‌یی که درموقعیت‌های مختلف بر روی صحنه شکل می‌گرفت را دوست داشتم و برایم خنده‌دار بود.»


این هنرمند در پایان گفت: «باز هم خیلی خوشحالم که از این نمایش دیدن کردم و همیشه اتفاقات این نمایش در ذهن من باقی می‌ماند.»


در این نمایش، حسن محمدی، منیژه داوری، کامبیز طلایی، ابوالفضل وزیری، محمد( کوروش) رخشنده‌پی، مسعود مهرابی، عرفان پورمحمدی، محمدمهدی پازوکی، مسعود براهیمی، آرمین بهجت به ایفای نقش می‌پردازند.


نمایش «تاریخ انقضا» به کارگردانی مریم معترف از 17 آبان تا 9 آذرماه در تالار مهر حوزه هنری ساعت 19 به روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر مریم معترف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته