دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی: برای تحقق مطالبات مقام عظمای ولایت هیچکس شایسته‌تر از بسیجیان نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با توجه به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با روسای دانشگاه‌ها، گفت: برای تحقق و اجرای مطالبات مقام عظمای ولایت هیچکس شایسته‌تر از بسیجیان نیست.
کد خبر : 52005

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا حسنی در اجتماع بزرگ بسیجیان که با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج و ابراز مسرت از حضور فرمانده هوا و فضای سپاه اظهار کرد: یکی از توفیقات ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند فراهم‌سازی بستر تقویت و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است.


وی با توجه به فرمان تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که انقلاب اسلامی ما را در مقابل هجوم آفات داخلی و خارجی مصونیت می‌بخشد.


مصرانه برای تعمیق هرچه بیشتر اندیشه بسیجی تلاش می‌کنیم


وی در ادامه با توجه به اینکه همه افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون فرهنگ و تفکر بسیجی است، گفت: مصرانه برای تعمیق هرچه بیشتر اندیشه بسیجی تلاش می‌کنیم.


حسنی گفت: برخی افراد برای رفتن فرهنگ بسیجی از دانشگاه موضوع نشاط دانشجویی را مطرح می‌کنند و دنبال اردوهای مختلط دانشجویی هستند.


استاد نمونه بسیجی و آزاده سال‌های دفاع مقدس گفت: روزی که استاندار به منزل ما آمدند و پرسیدند از دانشگاه چه خبر؟ در پاسخ گفتم: باید به گونه‌ای باشیم که اگر بخواهیم خدمت مقام معظم رهبری گزارش بدهیم؛ لبخند رضایت بر لبان ایشان نقش بندد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته