دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی گل‌محمدی:

پرسپولیس و النصر تیم‌های شایسته‌ای هستند/ سزاوار حضور در فینال هستیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیم‌های النصر و پرسپولیس با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.
کد خبر : 520014
__10.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با النصر عربستان اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی باید بار دیگر از مسئولان برگزاری این رقابت‌ها به ویژه فدراسیون فوتبال قطر تشکر فراوان داشته باشم که نظم خوبی در برگزاری مسابقات داشتند و امکانات خوبی هم ایجاد کردند. بهترین تصمیم را برای ادامه لیگ قهرمانان گرفتند و وقتی چنین تصمیمی اتخاذ شد خوشحال شدم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.


وی ادامه داد: به بازی رسیده‌ایم که یک فینال است و هر تیمی بتواند از این دیدار بگذرد، به بازی پایانی می‌رسد. هر دو تیم با شایستگی به نیمه‌نهایی رسیدند و بازی‌های خوبی را از النصر دیده‌ایم. این تیم نظم و سازماندهی خوبی دارد و فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد. حقشان است که در این مرحله حضور داشته باشند.


سرمربی تیم پرسپولیس افزود: با مشکلات زیادی خودمان را به دوحه رساندیم و با کوهی از مشکلات و موانع خودمان را به اینجا رساندیم. خوشبختانه با ارائه بازیکنان با وجود اینکه در گروه سختی قرار داشتیم و در ادامه برابر السد و پاختاکور بازی کردیم اما به این مرحله رسیده‌ایم. بدون شک سزاوار رسیدن به اینجا بودیم.


وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم فردا شایستگی خودمان را نشان بدهیم چون انگیزه زیادی داریم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. بزرگترین انگیزه ما خوشحال کردن هواداران است. می‌دانیم که مردم ایران با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و فکر می‌کنم برد فردای ما می‌تواند بخشی از این مشکلات را از یاد آنها ببرد و دل مردم ایران را شاد کند.


سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تفاوت این فصل با فصلی که پرسپولیس فینالیست شد، عنوان کرد: نکته خوبی بود. پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد. برنامه‌ریزی، همبستگی، جمع شدن بازیکنان خوب و مربیان خوبی که در این تیم بوده‌اند، پایه‌گذار موفقیت‌های این تیم شده است. تفاوت امسال با سال‌های قبل نبودن تماشاگرانمان بوده است. وقتی کنار 100 هزار هوادار خود حضور داشتیم، کارمان راحت‌تر بود و کمک آنها تأثیر زیادی روی روند بازی‌های ما می‌گذاشت.


وی افزود: هرچند کنار ما نیستند و از حضورشان محروم هستیم اما همیشه انرژی مثبت زیادی از طریق فضای مجازی و راه‌های دیگر به ما دادند. انگیزه زیاد فعلی‌مان که در مسابقات نشان دادیم به دلیل انرژی هواداران است و امیدوارم در نهایت مقام خوبی به دست آورده و بتوانیم قهرمان شویم. اگر این اتفاق برای اولین بار بیفتد می‌تواند سبب افتخار تک تک اعضای باشگاه و بازیکنان شود. امیدوارم اتفاقی که دوست داریم و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است برای پرسپولیس بیفتد.


گل‌محمدی در خصوص امکانات قطر در میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به خاطر شرایط بیماری کرونا، تفاوت زیادی برای برگزاری مسابقات نسبت به سال‌های گذشته وجود داشت و محدودیت‌هایی هم برای بازیکنان و مربیان ایجاد شد. سه هفته است در هتل هستیم و این مسائل کار را سخت می کند. بازیکنان، مربیان و تمام افراد تیم‌ها تحت تأثیر این شرایط سخت و محدودیت‌ها هستند. با این وجود مجبوریم این مسائل را تحمل کرده و با خوبی پشت سر بگذاریم.


سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: باید با این شرایط مبارزه کرد زیرا کرونا بیماری خطرناکی است و تا زمانی که ریشه‌کن نشود، نمی‌توان رقابت‌های فوتبال را عادی برگزار کرد. این وضعیت تاریخی است و در برهه‌ای هستیم که نشان می‌دهد صبر و مقاومت مردم تا چه اندازه است. در نهایت ورزشکاران هستند که از این رقابت به خوبی بیرون می‌آیند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته