دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1394 - 10:40

تقابل صدرنشین و قعرنشین جدول در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا برگزار می‌شود که طی آن تیم پتروشیمی بندر امام که هم اکنون صدرنشین لیگ است به مصاف تیم نیروی زمینی قعر نشین جدول می‌رود.
کد خبر : 51993

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود که طبق برنامه تیم دانشگاه آزاد که در دیدار قبلی خود مقابل پتروشیمی بندر امام نتیجه را واگذار کرده بود و به رده چهارم جدول سقوط کرد میزبان شهرداری اراک است. تیم شمیدر تهران هم که در دیدار قبل مقابل پالایش نفت آبادان شکست خورد در این هفته میزبان ثامن مشهد است.


تیم نیروی زمینی هم سومین تیم تهرانی است که در این هفته میزبان است. این تیم که در دیدار قبلی خود مقابل آینده سازان میهن تن به شکست داد و هم اکنون قعرنشین جدول است، فردا میزبان صدرنشین لیگ یعنی پتروشیمی است و کار بسیار دشواری برابر شاگردان شاهین‌طبع دارد. تیم پتروشیمی بندر امام در دیدار قبل مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی رسید و هم اکنون جایگاه نخست جدول لیگ را در اختیار دارد. در دیگر بازی این هفته تیم نفت آبادان راهی تبریز می شود تا مقابل شهرداری تبریز به میدان برود. تیم آینده سازان اصفهان در این هفته مهمان گرگانی‌ها هستند و مقابل شهرداری گرگان صف آرایی می ‌کند.


برنامه کامل هفته نهم:


دانشگاه آزاد - شهرداری اراک - ساعت 16 - سالن حکیمیه


شیمیدر تهران - ثامن مشهد - ساعت 16 - سالن آزادی


نیروی زمینی - پتروشیمی - ساعت 18 - سالن آزادی


شهرداری تبریز - نفت آبادان - ساعت 16 - تبریز


شهرداری گرگان - آینده سازان اصفهان - ساعت 16 - گرگان




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته