دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1399 - 02:15
صالحی تشریح کرد؛

پرداخت تسهیلات معیشتی به هنرمندان + جزئیات

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خسارت های ایام کرونا در برخی موارد به اصحاب هنر بین ۶۰ تا ۸۰ درصد بوده است، گفت: البته دولت اقداماتی را در این زمینه داشته است ولی طبیعتا نیازمند توجه مضاعف هستیم.
کد خبر : 519923
1397021812402646714076684.jpg

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری آنا، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خسارت های ایام کرونا در برخی موارد به اصحاب هنر بین ۶۰ تا ۸۰ درصد بوده است، گفت: البته دولت اقداماتی را در این زمینه داشته است ولی طبیعتا نیازمند توجه مضاعف هستیم.


صالحی در حاشیه جلسه شورای هنر که در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در این شورا به موضوعات مختلف از جمله تأثیر کرونا بر هنر توجه شد. پاره‌ای از فعالیت‌های هنرمندان در دوران کرونا تحت تأثیر قرار گرفت؛ فرصت‌های کرونایی در این ایام در عرصه‌های مختلف وجود داشت و برخی هنرمندان در شرایط کرونایی برای انتقال هنرشان از این شرایط بهره گرفتند.


وی با اشاره به اینکه خسارات ایام کرونا در برخی موارد به اصحاب هنر بین ۶۰ تا ۸۰ درصد بوده است، گفت: البته دولت اقداماتی را در این زمینه داشته است ولی طبیعتاً نیازمند توجه مضاعف هستیم.​​​​​​


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته