دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1399 - 10:30
سرپرست تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد در گفتگو با آنا:

بازی سنگین و حساسی مقابل استقلال داریم/ پیروز شویم به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم

سرپرست تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد گفت: یک مسابقه حساس و سنگین با تیم استقلال تهران داریم که اگر این تیم را ببریم، به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کنیم.
کد خبر : 519764
71IMG_6250.JPG.jpg

علی زند در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد مسابقات لیگ و شرایط تیم دانشگاه آزادگفت: امروز با تیم مقاومت بسیج خراسان مسابقه داریم، در ساعت 15:30 یک مسابقه حساس و سنگین با تیم استقلال تهران که یکی از مدعیان قهرمانی است، خواهیم داشت. إن‌شاءالله اگر این تیم را ببریم، به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کنیم و فردا صبح هم با تیم هیئت کشتی زنجان که آن‌هم تیم خیلی خوبی است و کشتی‌گیرانی از زنجان و مازندران را در ترکیب خود دارد، مسابقه داریم.


سرپرست تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد تأکید کرد: امیدوارم بچه‌ها نتیجه زحمت‌هایی که کشیده‌اند را بگیرند. همه اعضای کادرفنی حضور دارند و همگی تلاش می‌کنند که کشتی‌گیران خوب کشتی بگیرند. از کادر دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه لشکری تشکر می‌کنم. همچنین از کادر باشگاه آقای روحانی که واقعاً در این چند وقت سعی کردند امکانات خوبی  در اختیار ما بگذارند تا ما بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. از طهرانچی و علی‌نژاد هم تشکر ویژه داریم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی آزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته