دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گسترش خدمات بانکی برای کمک به سازمان های خیریه؛

بانک پارسیان محصول جدید خود با عنوان "معین کارت " را عرضه کرد

در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، جذب کمک‌های مردمی بـه نفـع سازمان‌های خیریـه و تکمیل زنجیره ارزش خدمات ؛ بانک پارسیان با مشارکت شرکت تاپ و سازمان زندان‌ها، نسبت به ارائه محصول جدید خود تحت عنوان "معین کارت" اقدام کرده است.
کد خبر : 519678
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا،در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، جذب کمک‌های مردمی بـه نفـع سازمان‌های خیریـه و تکمیل زنجیره ارزش خدمات ؛ بانک پارسیان با مشارکت شرکت تاپ و سازمان زندان‌ها، نسبت به ارائه محصول جدید خود تحت عنوان "معین کارت" اقدام کرده است.


بر این اساس، مشتریـان و خیرین گرامی می‌توانند از طریق سود سپرده‌های کوتاه‌مدت خود نسـبت به پرداخت کمک‌های نقـدی به سازمان‌های خیریه و عام‌المنفعه همچون سازمان هلال‌احمر، سازمان زندان‌ها و... اقـدام کنند.


شایان‌ذکر است؛ بانک پارسیان به عنوان بانک پیشگام در فعالیت‌های انسان دوستانه و نیکوکارانه، علاوه بر اقدامات مالی، همواره نگاهی جدا از یک بنگاه اقتصادی به جامعه و مردم عزیز کشور داشته که همراهی با مؤسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور،کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ام اس ایران، حمایت از بیماران سرطانی، پرداخت تسهیلات ازدواج، خوداشتغالی و کارآفرینی و ... بخشی از فعالیت‌های انسان دوستانه و عام‌المنفعه این بانک است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: بانک پارسیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته