دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1399 - 18:33
خطیب زاده:

تلاش نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل از ذهن توطئه‌گر وی نشتت می‌گیرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص نمایش جدید نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل، این اظهارات را پرده‌ای دیگر از سلسله نمایش‌های خیمه‌شب‌بازی دانست که از ذهن توطئه‌گر وی و کارزار ضداطلاعاتی سازمان‌های جاسوسی این رژیم نشتت می‌گیرد.
کد خبر : 519676
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص نمایش جدید نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل، این اظهارات را پرده‌ای دیگر از سلسله نمایش‌های خیمه‌شب‌بازی دانست که از ذهن توطئه‌گر وی و کارزار ضداطلاعاتی سازمان‌های جاسوسی این رژیم نشتت می‌گیرد.


سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: نخست‌وزیر رژیم جعلی، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با استفاده از تریبون مجامع بین‌المللی، همچنان به دروغ‌گویی ادامه می‌دهد و با نمایش‌های مضحک تلاش می‌کند افکار عمومی و مجامع جهانی را فریب دهد تا مانع محاکمه سران جنایتکار این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی شود.


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ماهیت اشغالگری، خدعه و نژادپرستی این رژیم و با توجه به در اختیار داشتن صدها کلاهک هسته‌ای، رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین تهدید جهانی برای صلح و امنیت دانست.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب