دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام افضلی‌تبار تأکید کرد؛

ضرورت نگاه عمیق به حقایق دوران دفاع مقدس

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: تقارن ایام سوگواری سالار شهیدان در ماه صفر و سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی است که نگاه عمیق‌تری به تاریخ و حقایق دفاع مقدس در جنگ تحمیلی داشته باشیم.
کد خبر : 519477
IMG-20200929-WA0031.jpg

به ‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایرانشهر، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ رزمندگان جنگ تحمیلی در محل سالن اجتماعات دانشگاه  آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در این مراسم گفت: امروز در سالگرد دفاع مقدس بنا به فرمایش حضرت امیر‌المومنین علی علیه‌السلام باید تاریخ را مرور و در اخلاق، رفتار و حالات شهدا نظر کنیم و مانند آنان آنگونه قدم برداریم که گویی با آنان زندگی کرده‌ایم.


حجت‌الاسلام محمد‌تقی افضلی‌تبار تقارن سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با ایام ماه صفر و  نزدیکی به اربعین شهدای کربلا را یادآور شد و افزود: این تقارن فرصت خوبی است که نگاه عمیق‌تری به تاریخ دفاع مقدس داشته باشیم؛ تاریخی که مقام معظم رهبری  سفارش کرده‌اند که سرشار از رشادت، شهادت و حماسه است.


حجت‌الاسلام محمد محمدی‌نور رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: روزهایی که ذره‌ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کرده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.


محمدی‌نور افزود: هفته دفاع مقدس يادآور ايثار و استقامت راد‌مردان و شير‌زنانی است كه در لبيک به فرمان امام و مقتدای خويش در دفاع از آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کرده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرين انقلاب اسلامی ثبت كردند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته