دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در معاملات امروز؛

نوسان در سهام آسیا اقیانوسیه/ افت وال‌استریت و دلار با اولین مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن

سهام آسیا اقیانوسیه روز چهارشنبه در حالی نوسان کردن که سرمایه‌گذاران به داده‌های تولیدکنندگان چین و مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن واکنش نشان دادند.
کد خبر : 519450
2980096.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سه‌شنبه شب با برگزاری اولین مناظره پرتنش ترامپ-بایدن که طرفین بارها یکدیگر را به چالش کشیدند، ارزش دلار در برابر ارزهای مهم جهان پایین آمد و سهام وال‌استریت افت کرد.


در وال‌استریت، میانگین صنعتی داو جونز ۱۳۱.۴۰ واحد یا ۰.۴۸ درصد افت کرد و در ۲۷٫۴۵۲.۶۶ واحد بسته شد. اس‌اندپی ۰.۴۸ درصد افت کرد و به ۳٫۳۳۵.۴۷ واحد رسید، در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۲۹ درصد پایین آمد و در ۱۱٫۰۸۵.۲۵ واحد بسته شد.


شاخص‌های سهام با بسته شدن بازارهای رسمی در بازارهای اینترنتی همچنان به افت خود ادامه دادند و داوجونز ۱۰۰ واحد دیگر پایین آمد. اس‌اندپی و نزدک هم هر کدام ۰.۳ درصد افت کردند.


در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم جهان افت کرد و شاخص آن ۰.۳ درصد پایین آمد و به ۹۳.۸۷۹ واحد رسید.


در مقابل یورو دلار ۰.۶ درصد تضعیف شد تا نرخ برابری آنها به ۱.۱۷۳۷ واحد برسد. پوند انگلیس هم ۰.۳ درصد تقویت شد و نرخ برابری خود را به ۱.۲۸۶۷ واحد رساند.


سهام آسیا اقیانوسیه روز چهارشنبه در حالی نوسان کردن که سرمایه‌گذاران به داده‌های تولیدکنندگان چین و مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن واکنش نشان دادند.


از یک سو داده‌های رسمی نشان داد که رشد تولید چین در ماه سپتامبر هم ادامه داشته و از ماه آگوست بهتر بوده است، از سوی دیگر اولین مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن باعث شد تا سهام وال‌استریت افت کنند.


نیکی ژاپن در حالی ۰.۱۲ درصد افت کرد که گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن با رشدی ۰.۲ درصدی روبرو شد.


در بازار چین کامپوزیت شانگهای ۰.۴۷ درصد رشد کرد، در حالی که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۱.۳۴ درصد جهش کرد.


ای‌اس‌اکس استرالیا با سقوط ۱.۲۶ درصدی روبرو شد در حالی که بازارهای کره‌جنوبی به علت تعطیلات رسمی بسته بود.


در بازار ارز، دلار در برابر ارزهای مهم جهان شامل ارزهای مهم آسیا اقیانوسیه افت کرد. در مقابل یوآن چین دلار تا نرخ برابری ۶.۸۱۱۷ واحد پایین آمد و در مقابل ین ژاپن دلار در نرخ برابری ۱۰۵.۵۸ واحد معامله شد.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته