دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1399 - 19:07

واکنش معاون دفتر روحانی به حواشی جلسه‌ رأی اعتماد وزیر صمت

معاون دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به حواشی جلسه امروز مجلس شورای اسلامی از رئیس و همچنین چهره‌های برجسته مجلس انتقاد کرد.
کد خبر : 519373
5160738.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به حواشی جلسه امروز مجلس شورای اسلامی از رئیس و همچنین چهره‌های برجسته مجلس انتقاد و اظهار کرد: بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رئیس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.


وی در واکنش به حواشی جلسه صبح سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و روند بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت(صمت)در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:


«‏بر نورسیدگان و میانمایگانی که با بددهانی در جستجوی دیده شدن هستند، حرجی نیست؛ اما شگفتی از رئیس و چهره‌های معتبرتر مجلس است که با سکوت، به شکل‌گیری بدعت شنییع فحاشی از تربیون مجلس، مجال دادند.


‏این بدعت با اهانت به ‎روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت کنندگان را بگیرد. در این روزگار تلخ و جان‌فرسای جنگ و تحریم و بیماری چ، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید.»


به گزارش ایسنا، در جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس به علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی سمت برخی نمایندگان ناطق از برخی کلمات و عبارات نامناسبی درباره رئیس‌جمهوری استفاده کردند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته