دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 17:17
در مسابقات کاراته قهرمانی دانشگاه آزاد فارس

دانشجویان دختر واحد شیراز بر سکوی قهرمانی کاراته/ دومی به مرودشت رسید، بیضا و فسا سوم شدند

شش تیم از واحدهای دانشگاهی استان در مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی فارس که به میزبانی واحد شیراز برگزار شد، شرکت داشتند که در پایان این دوره از مسابقات دانشجویان دختر واحد شیراز بر سکوی قهرمانی ایستادند و نائب قهرمانی به مرودشت رسید و بیضا و فسا مشترکا سوم شدند.
کد خبر : 51903

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: استان فارس یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی کشور است که در حوزه ورزش دانشجویی در مسابقات استانی بسیار پررنگ حاضر شده‌ است. و ورزشکاران این استان در مسابقات کشوری از جمله تیم‌های برتر هستند که تاکنون در اکثر رشته‌های ورزشی مدعی کسب مقام قهرمانی بوده‌اند و مقام‌های خوبی هم کسب کرده‌اند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جایگاه ورزش دانشجویی را در استان توسعه دهیم.


دکتر محمدعلی میرحسینی کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: هدف ما در حوزه ورزش و مسابقات دانشجویی ارتقای سطح کیفی مسابقات ورزشی و ایجاد شور و نشاط در دانشگاه‌ها خواهد بود تا بتوانیم نمایندگانی شایسته برای استان فارس انتخاب و راهی مسابقات کشوری کنیم و در حد توان و با برنامه‌ریزی منطقی و اصولی، ورزش را هم در دانشگاه و هم در جامعه نهادینه کنیم.


وی گفت: استان فارس همیشه در مسابقات کشوری نمایندگانی نخبه داشته است که در اکثر رشته‌های ورزشی مدال‌آور بوده‌اند.


مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی مسابقات نیز گفت: این دوره از مسابقات با شرکت شش تیم از واحدهای دانشگاهی شیراز، مرودشت، فسا، زرقان، ممسنی و بیضاء برگزار شد و در پایان در وزن‌‌های منهای 50، 55، 61، 68، ومثبت 68 به ترتیب خانم‌ها ندا گل‌پیچ ،لیلا رحمان‌نژاد هردو از شیراز، معصومه زاهدیان‌نژاد، ساناز رحیمی هر دو از مرودشت و زهرا آیاره از شیراز به مقام اولی رسیدند و در کاتای انفرادی هم تهمینه علیشاهی از شیراز به مقام اول رسید و دومی و سومی هم به سارا بنیانی و فاطمه منوچهری رسید.



حمید کریمی افزود: در قسمت تیمی هم واحد شیراز برسکوی قهرمانی ایستاد ونائب قهرمانی به مرودشت رسید. بیضاء و فسا نیز مشترکا سوم شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته