دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه بجنورد:

دلاورمردی‌های رزمندگان پشتوانه امروز جامعه است

امام جمعه بجنورد گفت: صداقت‌ها، مقاومت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلامی پشتوانه امروز کشور است.
کد خبر : 518941
_MG_0348.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: هرچه داریم از دفاع مقدس داریم؛ چراکه توانستیم انقلاب را به جهانیان صادر کنیم و به جهانیان بشناسانیم.


امام جمعه بجنورد گفت: صداقت‌ها، مقاومت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان پشتوانه امروز بوده است و وظیفه ماست که جهادی بیندیشیم، جهادی عمل و پیام شهدا را جهانی کنیم.


به گفته نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس پشتوانه قوی و قدیمی انقلاب اسلامی بوده و نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.


امام جمعه بجنورد مطرح کرد: شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان خزینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که اعتبار، اقتدار و حضور مقتدرانه ما در صحنه‌های سیاسی و جبهه مقاومت وابسته به رشادت‌های بزرگمردان هشت سال دفاع مقدس است.


به گزارش آنا، مداحی، خاطره‌گویی، اجرای سرود، تجلیل از رزمندگان، پیشستوان و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و دانشجویان فعال فرهنگی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته