دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1399 - 14:05
امام جمعه پردیسان:

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اهل جهاد علمی هستند

امام جمعه پردیسان قم گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اهل جهاد علمی و مدیریت‌های شایسته هستند که رهبر معظم انقلاب به این دانشگاه عنایت دارند و امیداوریم این دانشگاه بتواند در جبهه فرهنگی موفق باشد.
کد خبر : 518881
IMG_4073.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، آیت‌الله سیدصمصام‌الدین قوامی با حضور در مراسم تکریم خانواده‌ معظم شهیدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ این سرزمین و ذخایری برای پشتوانه قرارگرفتن ارزش‌های جامعه هستند.


وی افزود: رهبری انقلاب اسلامی را  امام زمان(عج) به‌عنوان نایب خودش معرفی می‌کند، به او عزت می‌دهد، نصرت می‌کند و روز به روز سنگرهای کلیدی جهان فتح می‌شود. اکنون در مسیر پیشرفت هستیم؛ بنابراین باید قدر این نعمت را بدانیم.


امام جمعه پردیسان قم با اشاره به تصدی حجت‌الاسلام حسن خیری به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم عنوان کرد: وجود رئیس این دانشگاه برای ما نعمتی است و خداوند را شاکریم که این سنگر بسیار مهم دست انسانی دانشمند و اندیشمند با دو بعد حوزوی و دانشگاهی قرار گرفته است.


قوامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی قم یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های استان بوده که 13 هزار دانشجو با یک تیم هیئت علمی قوی در آن مشغول فعالیت علمی پژوهشی و تحصیل هستند  موجب افتخار استان قم است.


وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی همگان اهل جهاد علمی و مدیریت‌های شایسته هستند، بیان کرد: با حضور حجت‌الاسلام خیری به‌عنوان مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی قم امیدواریم شاهد تحولات بیشتری در این دانشگاه باشیم.


امام جمعه پردیسان قم توضیح داد: به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کمک خواهیم کرد که به اهداف خوبی که مختص این دانشگاه است، برسد؛ زیرا رهبر معظم انقلاب هم خیلی به این دانشگاه عنایت دارند و امیدواریم این دانشگاه بتواند در جبهه فرهنگی موفق باشد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته