دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1399 - 10:00
حجت‌الاسلام اسلامی:

اسلام مدرنیته بدون خدا ریشه شیطانی دارد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: اگر صفات الهی در انسان متجلی نشود، خلیفه شیطان است و اسلام مدرنیته بدون خدا ریشه شیطانی دارد.
کد خبر : 518789
WhatsApp Image 2020-09-27 at 20.17.28.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حجت‌الاسلام احمد اسلامی در همایش تجلی عاشورا در دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد، سرعت پردازش، ارسال و دریافت اطلاعات و کارآمدی معنوی در عصر ظهور را ارتباط بین موجودات جهان با معبود خویش دانست.


وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین درد بشر در عصر جدید بی‌خدایی است و جهان بی‌خدا بیهوده و علم بی‌خدا جهل بوده و اگر صفات الهی در انسان متجلی نشود، خلیفه شیطان است و اسلام مدرنیته بدون خدا ریشه شیطانی دارد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با بیان اینکه عاشورا و دفاع مقدس در عصر جدید مکمل هم هستند، افزود: هر آنچه که در دفاع مقدس مشاهده کردیم، گنجینه بی‌پایانی از حقیقت و الگویی در مسیر انقلاب و مظهر کربلا در جهان امروز است.


به گزارش آنا، همایش تجلی عاشورا در دفاع مقدس (دیروز، امروز، فردا) با حضور ۲۰۰ استاد دانشگاه به‌صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامیواحد ساری برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته