دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1399 - 13:22
قبادی‌دانا مطرح کرد؛

80 هزار مددجوی سازمان بهزیستی در اولویت دریافت رایگان واکسن آنفلوانزا

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 80 هزار نفر در اولویت اول سازمان بهزیستی برای دریافت واکسن آنفلوانزا هستند که این افراد واکسن را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند.
کد خبر : 518585
unnamed12.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، وحید قبادی‌دانا در جمع خبرنگاران در ارتباط با توزیع واکسن آنفلوانزا در بین مددجویان سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: با توجه به تصمیمات کمیته علمی کشوری آنفلوانزا و براساس محدودیت‌های امسال در تأمین آن، توزیع واکسن برعهده معاونت بهداشتی علوم پزشکی در استان‌های مختلف است.


وی ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دریافت‌کنندگان واکسن آنفلوانزا در سازمان بهزیستی اولویت‌بندی شده‌اند و کسانی‌که در اولویت یک هستند واکسن آنفلوانزا را رایگان دریافت می‌کنند.


رئیس سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با اولویت‌های اول در سازمان بهزیستی کشور گفت: سالمندان ساکن در مراکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان، معلولان جسمی و حرکتی در مراکز شبانه‌روزی معلولین، افراد دارای معلولیت ذهنی و بیماران روانی مزمن و کودکان دارای سرپرست غیرمؤثر که در مراکز شبانه‌روزی و شبه خانواده مراکز بهزیستی هستند در اولویت اول دریافت واکسن آنفلوانزا در سازمان هستند.


قبادی‌دانا افزود: براساس شاخص‌های مطرح شده 80 هزار نفر در اولویت اول دریافت واکسن آنفلوانزا هستند که این افراد واکسن را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند.


وی در پایان گفت: تمام این افراد مطرح شده در مراکز سازمان بهزیستی حضور داشته و از نظر ابتلا به آنفلوانزا یا کرونا پرخطر محسوب می‌شوند که در سال جاری واکسن را رایگان دریافت می‌کنند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته