دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1399 - 12:02
قالیباف:

عده‌ای می‌خواهند ناکارآمدی خود را به ما منتقل کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگز با حاشیه‌سازی‌ها نا‌امید نمی‌‌شویم و با اقدامات کسانی که می‌خواهند ناکارآمدی خود را به ما منتقل کنند، خسته نخواهیم شد.
کد خبر : 518539
1399031113504620120515874.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمد‌باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جریان افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی اظهار کرد: برای من از جهات مختلف بازدید امروز یادآور همه تاریخ گذشته دفاع مقدس بود تا این مقطع. 


وی افزود: من خاطرم هست اولین پرواز پهپاد در سال ۶۳ که روی منطقه بوارین و شهرک دوعیجی اولین تصاویر را گرفت، تا اینکه امروز تجهیزاتی را دیدم که می‌تواند در دورترین نقاط در هر شرایطی آب و هوایی هر نقطه‌ای را انتخاب کند و بزند. 


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه و این محیط، نمود عینی «ما می‌توانیم» است. این همان راهبرد اتکا به توان ملی و سنت‌های الهی است. این نمایشگاه تبلور عینی جوان‌گرایی و مدیریت جوانانه موفق است. 


قالیباف با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس در تهیه خمپاره ۱۲۰ هم دچار مشکل بودیم، اضافه کرد: من یادم نمی‌رود می‌خواستند یک موشک را تست کنند که ناموفق بود و راکت ۲۰۰ متر جلوتر افتاد. اما امروز نشان داده شد که موشک‌های ما در کمتر از 5 سال فضا را هم می شکافد. 


وی افزود: همه این پروژه‌ها راه‌های میانبر دارد اما جوانان می‌خواهند جسورانه تصمیم بگیرند و این راه‌های میان‌بر را بروند؛ استراتژی ما باید خلاقانه باشد و این نمایشگاه نمونه این است. 


رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه نشان داد ما قوی هستیم اما افسوس می‌خوریم که در اقتصاد ضعیف هستیم و بر ما  فشار آورد. دلیلش این است که در این حوزه مبتنی بر سنت‌های الهی حرکت نمی‌کنیم و به جوانان میدان نمی‌دهیم.


وی گفت: هرگز با این حاشیه‌سازی‌ها نا‌امید نمی‌‌شویم و با اقدامات کسانی که می‌خواهند ناکارآمدی خود را به ما منتقل کنند خسته نمی‌شویم، ما می‌دانیم مردم کار می‌خواهند و ما می‌دانیم آینده روشن است. 


انتهای پیام/4106/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۰
میگم حیفه شما رییس جمهور نشی یک بار دیگه امتحان کن فدایی داری
هلدینگ شایسته