دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌منظور همكاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و كارخانه قند شیروان

تفاهم‌نامه همكاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان و كارخانه قند شیروان به امضا رسید.
کد خبر : 518496
400018700376_412196.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان در راستای توسعه پژوهش‌های کاربردی، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان و کارخانه قند شیروان به امضا رسید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تأکید بر ارتباط جدی دانشگاه با مراکز صنعتی اظهار کرد: به‌منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی، حل مشکلات صنایع و سازمان‌ها در کشور و پاسخگویی به مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه اسلامی ایران، لازم است بین دانشگاه، سازمان‌ها و شرکت‌ها به‌عنوان کانون کسب خودکفایی و مبدأ تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل وجود داشته باشد و در سایه این ارتباط می‌توان با استفاده از مشارکت پژوهشگران دانشگاهی و مراکز علمی و صنعتی موجبات ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور را فراهم کرد که با توجه به این اهداف این تفاهم‌نامه منعقد شده است.


انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و كارخانه قند شیروان


علی مرجانی بیان کرد: در این دیدار و نشست علاوه‌بر امضای تفاهم‌نامه و بازدید از کارخانه، قرارداد برگزاری دوره‌های آموزشی بین دانشگاه و کارخانه قند شیروان به امضا رسید.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با حدود 60 عضو هیئت علمی جزء نخستین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است که در خطه خراسان شمالی راه‌اندازی شد. واحد شیروان اکنون پس از 33 سال همچنان در خدمت علاقه‌مندان به تحصیل است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته