دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 15:01
با انتشار پیامی صورت گرفت

قدردانی دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از دکتر میرزاده

دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی از حضور دکتر میرزاده در مشهد مقدس تشکر و قدردانی کردند.
کد خبر : 51830

به گزارش خبرنگار آنا، در این پیام آمده است:


جناب آقای دکتر میرزاده
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
حضور گرم و صمیمانه حضرتعالی، معاونین محترم و روسای محترم واحدهای مراکز استان‌ها در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در روزهای ۳۰ آبان و اول آذر ۱۳۹۴در جوار مضجع نورانی عالم آل محمد حضرت امام رضا (علیه آلاف التحیه والثناء) را ارج نهاده و تقدیر و تشکر می‌نماییم.


رجاء واثق داریم که این سفر همانند سفرهای گذشته دستاوردهای مهم و عظیمی برای جامعه بزرگ دانشگاهیان استان خراسان رضوی به ارمغان خواهد آورد. بی‌شک حضور و ارشادات حضرتعالی، همکاران مومن، خدوم و زحمتکش سراسر استان را در خدمت رسانی، همت و تلاش بیشتر مصمم‌تر می‌سازد.


همچنین حضور جنابعالی که خود از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس و سازندگی بوده و الگوی کامل بسیجی برای دانشجویان می‌باشید در میان بسیجیان دانشگاه در آستانه هفته پربرکت بسیج و ارشادات شما به ایشان که توام با بیان خاطرات شیرین دانشجویی از دوران مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس همراه با مبارزین آن دوره و یاران امام راحل خاصه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است و همچنین استماع نظرات نمایندگان منتخب اساتید، کارکنان و دانشجویان در فضایی صمیمی و آزاد، جای قدردانی و سپاس دارد.


ریاست محترم دانشگاه، جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی موفق به تحقق و اجرای سیاست‌های کلان و راهبردی شما علی الخصوص موارد زیر بوده و خواهند بود.


سیاست توسعه تحصیلات تکمیلی
طرح تجمیع ساختمان‌ها و اماکن آموزشی و حذف ساختمان‌های استیجاری
کسب درآمد از طریق شرکت‌های دانش بنیان
افزایش جذب هیات علمی
تسریع و تسهیل فعالیتهای آموزشی و اداری با الکترونیکی نمودن کلیه اقدامات
احداث یادمان پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
فعال نمودن پردیس بین المللی گلبهار و جذب دانشجویان خارجی
پیوستن به طرح سا‌ها، سامانه آزمایشگا ه‌های همکار آزاد
کلنگ زنی طرح شفا، شهرک فناوری‌های آزاد با حضور حضرتعالی
تامین خوابگاه‌های ملکی و مناسب دانشجویی در نزدیک‌ترین مکان‌ها به مجتمع آموزشی


در پایان مصمم هستیم با ارشادات حضرتعالی تمام توان و تلاش خود را در راستای توسعه کیفی دانشگاه و تحقق برنامه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و توسعه کارآفرینی با رعایت کامل منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب برداشته و در تمام امور پیشگام باشیم.


ریاست، هیات رییسه، اساتید، کارکنان، و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، تشکل‌های: انجمن صنفی اعضای هیات علمی، انجمن اندیشه‌های دانشجویی، مجمع اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته