دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 13:44

قوامی: فراکسیون ضدرکود یک فراکسیون سیاسی است/ از عضویتم در این فراکسیون کناره‌گیری کرده‌ام

یکی از نمایندگانی که ابتدا در فراکسیون ضدرکود عضو شده بود ولی حالا انصراف داده است، تأکید می‌کند:‌ قرار بود این فراکسیون برای بررسی وضع رکود و کمک به دولت برای رفع این معضل تشکیل شود ولی متأسفانه متوجه شدیم این فراکسیون سیاسی است.
کد خبر : 51824

صبح امروز، خبری بر روی خروجی برخی خبرگزاری‌ها قرار گرفت،‌ مبنی بر اینکه «فراکسیون ضد رکود»‌در مجلس تشکیل شده است.


اسامی اعضای این فراکسیون نیز به این شرح اعلام شد: الیاس نادران، جعفر قادری، احمد توکلی، محمد دهقان، احمد امیرآبادی، حمیدرضا فولادگر، علیرضا زاکانی، محمدرضا خانمحمدی، هادی قوامی، محمدحسین فرهنگی، سید مسعود میرکاظمی، سیدمهدی هاشمی، ضرغام صادقی، علی‌اصغر زارعی، علیرضا خسروی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، مهرداد بذرپاش، سید حسین ذولانوار، حسین نجابت، محمد سلیمانی.


در همین زمینه، هادی قوامی، نماینده اسفراین در مجلس، که نامش در فهرست اعضا ذکر شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا اظهار کرد:‌ نام بنده را نیز در این فراکسیون آورده‌اند اما پس از پی بردن به ماهیت آن از تصمیمم برای عضویت در این فراکسیون منصرف شده‌ام.


این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:‌ ما در قالب این فراکسیون می‌خواستیم عوامل رکود را شناسایی کنیم و با کمک دولت، آن‌ها را برطرف کنیم؛ ولی با وجود سیاسی شدن آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب دست یافت.





انتهای پیام/

برچسب ها: هادی قوامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته