دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مخالفت لیون با پیشنهادات بارسلونا و آرسنال

باشگاه لیون حاضر نیست ستاره‌های تیمش را به بارسلونا و آرسنال بفروشد.
کد خبر : 518105
10.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه لیون فرانسه که فصل گذشته توانست در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتایج قابل قبولی بگیرد و با شکست تیم‌های بزرگ یوونتوس و منچسترسیتی تا مرحله نیمه‌نهایی صعود کند با پیشنهاد باشگاه‌های بارسلونا و آرسنال برای سه ستاره تیمش مواجه است.


نشریه «اکیپ» (L'Équipe) اعلام کرد ممفیس دپای، حسام عوار و موسی دمبله بازیکنانی هستند که مورد توجه بارسلونا و آرسنال قرار گرفته‌اند. دپای از سوی بارسلونا، دمبله از سوی آرسنال و عوار توسط هر دو باشگاه پیشنهاد دارد.


با این وجود جان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون اعلام کرد این باشگاه با وجود اینکه هشت روز دیگر تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی باقی مانده و باشگاه او به دلیل ناتمام ماندن لیگ یک فرانسه در فصل گذشته  ۱۰۰ میلیون یورو خسارت دیده ولی حاضر نیست ستاره‌های تیمش را از دست بدهد.


وی در خصوص دپای نیز اعلام کرد این بازیکن تا پایان فصل با لیون قرارداد دارد و اگر او در پایان قراردادش تیم را ترک کند برای این بازیکن جایگزین شایسته‌ای پیدا خواهیم کرد. با این حال او بازیکن تیم لیون است و به دنبال فروش دپای و دیگر ستاره‌های تیم نخواهیم بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته