دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 خبر/

رئیس واحد خاش: جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به دانشجویان بابصیرت نیاز دارد

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد خاش مطالعه و تحصیل علم و نیز کسب بصیرت و آگاهی را وظیفه تمام دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی دانست و گفت: با توجه به تبلیغات متنوع و رنگارنگ دنیای استکبار، جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به دانشجویان بابصیرت نیاز دارد.
کد خبر : 51807

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه تکریم و معارفه مسئول قدیم و جدید بسیج دانشجویی شهرستان خاش که با حضور سرهنگ علیرضا کیخا فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان و چند تن از مسئولان ناحیه مقاوت بسیج سپاه پاسداران شهرستان خاش در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد، پاسدار جواد فرنام به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان معرف و از زحمات چندین ساله سروان پاسدار امین مرادی قدردانی شد.


دکتر ابراهیم صباغ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در این جلسه با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، دانشجویان دانشگاه را سفیران فرهنگی نظام در جامعه نامید و وظیفه دانشجویان بسیجی و فعال در پایگاه‌های بسیج دانشجویی را بسیار بیشتر از سایر دانشجویان برشمرد.


وی افزود: دانشجویان بسیجی وظیفه‌ای بسیار سنگین دارند زیرا آنان با زیر نظر گرفتن اتفاقات و حوادث منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای و با تبعیت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد) علاوه بر کسب آگاهی بیشتر باید کمک کنند تا بصیرت‌افزایی در میان سایر دانشجویان افزایش یابد.


بزرگداشت شکست حصر سوسنگرد در واحد خاش برگزار شد


همزمان با سالروز شکست حصر سوسنگرد قهرمان جلسه بزرگداشتی به همین مناسبت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.


علی زرگر سرهنگ بازنشسته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جلسه که با استقبال فراوان دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش مواجه شد، به تشریح و بازخوانی این عملیات و نقش مهم و کلیدی مقام معظم رهبری (مدظله) و شهید دکتر مصطفی چمران در انجام عملیات مذکور پرداخت.


وی با بیان نقش تاریخی مقام معظم رهبری در شکست این حصر به رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در ادامه وظیفه جوانان در عصر حاضر را دفاع از ارزشهای دفاع مقدس و پیروی از منویات مقام معظم رهبری دانست.


در پایان حبیب الله دهمرده مدیر گروه رشته زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه با اهدای لوح قدردانی به زرگر از حضور وی در این جلسه قدردانی کرد.


برگزاری مراسم کتابخوانی در واحد خاش


به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نشست صمیمانه ای با حضور تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش و مسئولین کتابخانه مرکزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در سالن اجتماعات فجر این دانشگاه برگزار شد.


در این نشست یکی از دانشجویان دانشگاه با قرائت مقاله‌ای به اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه پرداخت و آن را نیازی مبرم برای همه افراد به ویژه جوانان و دانشجویان برشمرد.


در این جلسه که با استقبال فراوان دانشجویان برگزار شد به تعدادی از دانشجویان برتر این دانشگاه بصورت نمادین تعدادی کتاب اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته