دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
4 خبر/

تصویب دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از تصویب دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 51799

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جعفر سعیدی اظهار کرد: در پی درخواست واحد نیشابور و تلاش و پیگیری انجام شده در این باره، در جلسه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی با درخواست تصویب دانشکده فنی و مهندسی واحد نیشابور موافقت شد.


وی که همزمان با هفته بسیج سخن می‌گفت، با توجه به نقش بسیج در انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج یادآور خاطرات بسیار خوب در تاریخ ماست که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقینا از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت و یقین و حدیث عشق می‌دهد.


سعیدی افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی است برای بازخوانی خاطرات و رشادت های تمام کسانیکه بی هیچ ادعایی روزهای اول انقلاب و زمان جنگ را پشت سر گذاشتند و برای دفاع از سرزمین خود سینه سپر کردند و بعد از جنگ نیز برای حفظ ارزش های انقلاب تا پای جان ایستادند و همیشه گوش به فرمان ولی امر خود در وسط میدان بودند تا فضیلتهای اصلی انقلاب زنده بماند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با توجه به نقش دانشگاهیان بسیجی، خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی نیز از اول انقلاب تاکنون نقش بسزایی در حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی داشتند و جا دارد که در هفته مقدس بسیج از تلاش های بسیح اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور که همیشه و در همه حال یارویاور دانشگاه در مسائل مختلف به ویژه فرهنگی بوده‌اند قدردانی شود.


تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور قهرمان کشور شد


تیم دو و میدانی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور قهرمان مسابقات دانشجویان پسر کشور شد .


مدیر تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: این تیم به نمایندگی از استان خراسان رضوی در مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی بوشهر شرکت و با کسب 86 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد.


حسین شهرآبادی افزود: در این دوره از مسابقات 22 تیم از واحدهای دانشگاهی شرکت که تیم های آذربایجان شرقی و هرمزگان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.


احمد تقی آبادی، محسن بیگی خبری، الیاس دهقان، مصطفی حسین پور، مصطفی ابراهیمی، سید محمود حسینی حصاری، امین پرور ابراهیم، مهدی علیزاده، جابر باقری و علی اسماعیلی به سرپرستی رامبد خواجه ای و مربیگری علی اسلامی نژاد اعضای تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور را تشکیل دادند.


برگزاری کارگاه آشنایی با ورزش « برای تونیک » در دانشگاه آزاداسلامی واحد نیشابور


کارگاه آشنایی با ورزش «برای توینک» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد و در این کارگاه که با همت تربیت بدنی دانشگاه و با استقبال چشمگیر دانشجویان به ویژه رشته تربیت بدنی مواجه شد که در آن مویدی صاحب سبک این ورزش توضیحاتی همراه با بخش فیلم برای آشنایی دانشجویان بیان کرد .


ورزش «برای تونیک» از سوی مویدی به ثبت رسیده است که ورزشی جدید و هم راستا و هم خانواده ورزش ایروبیک است که برای شادابی و با الهام از کدگذاری حروف الفبا طراحی شده است، این ورزش اجرای تمرین‌های همزمان همه ورزشکاران در سنین مختلف با شرایط جسمانی متفاوت را امکان پذیر می‌سازد.


هر فردی می تواند «برای تونیک» را با انتخاب و سلیقه مشخص خود اجرا کند. این ورزش با گرایش‌های مختلف قابل اجراست، نرمش همگانی روزانه، تخصصی (گروه های خاص) کششی، قدرتی، رزمی، دفاعی، تمرکزی، بدن سازی، هوازی با زنجیره ایروبیک، آرامش روحی بومی محلی و حماسی .... از نمونه های بارز این ورزش است .


تیم عمود پرواز دانشگاه آزاد واحد نیشابور قهرمان پنجمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر شد


سرپرست تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: پنجمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک هوشمند دانشگاه امیر کبیر با حضور تیم های داخلی و خارجی در محل دانشگاه امیر کبیر از 22 الی 28 آبان ماه برگزار شد که تیم عمود پرواز دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پس از برگزاری شش مسابقه، رتبه اول را بین تیم های شرکت کرده در لیگ رباتیک های پرنده جستجوگر کسب کرد.


مهندس هاشم سکاکی افزود: تیم عمود پرواز واحد نیشابور همچنین با شرکت در بخش ربات های پرنده امدادگر رتبه دوم را پس از دانشگاه امیر کبیر به خود اختصاص داد.


وی تصریح کرد: اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور را مسعود گاراژیان، سجاد سراج زاده و حسین بوستانی را تشکیل داده اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته