دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1399 - 11:25
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد؛

لزوم توجه ویژه دانشگاه به آموزش، پژوهش، فناوری و ارتباطات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: سیاست کنونی دانشگاه آزاد اسلامی این است که باید به آموزش، پژوهش، فناوری و ارتباطات توجه ویژه داشته باشیم.
کد خبر : 517961
000000000.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه از کارگاه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بازدید کردند و در دیداری صمیمانه با هیئت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی به گفتگو پرداختند.


علیرضا منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمان در این نشست با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد امام راحل و شهدا، سیاست دانشگاه آزاد اسلامی را آموزش محور خواند و گفت: سیاست کنونی دانشگاه آزاد اسلامی این است که باید به آموزش، پژوهش، فناوری و ارتباطات توجه ویژه داشته باشیم.


وی یادآور شد: فراموش نکنیم اولویت کار ما فرهنگی است و آنچه که می‌تواند یک کشور، نسل و جامعه را نجات دهد، فرهنگ است. اگر فرهنگ ما بر اساس آموزه‌های قرآن باشد، می‌توان مانند دوران دفاع مقدس با دست خالی کارهای بزرگ انجام داد که دنیا را به حیرت وادارد. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: فرهنگی که بر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان حاکم است؛ همان فرهنگ همبستگی، ایثار، فداکاری و جهاد است. این دانشگاه در زمینه افزایش دانشجو و رشته‌های تحصیلی و ارتباط با صنعت، پیشتاز بوده است.


منظری‌توکلی ابراز امیدواری کرد که این تلاش و جدیت همواره ادامه داشته باشد؛ چراکه اکنون مسئولیت ما در برابر شهدایی که از جان خود برای این مرز و بوم گذشتند، سنگین‌تر شده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در این زمینه به‌خوبی عمل کرده است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته