دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجمع دوباره کارکنان بیمه توسعه

کارکنان بیمه توسعه برای دومین بار در یک ماه گذشته در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای معوق خود تجمع کردند.
کد خبر : 5179

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، پس از اعمال محدودیت‌های جدی از سوی بیمه بیمه مرکزی برای شرکت بیمه توسعه و در نهایت لغو پروانه بیمه‌های زندگی و شخص ثالث این شرکت، نمایندگی‌های بیمه توسعه نیز تعطیل شده‌اند.


همچنین با تصویب شورای عالی بیمه، تعهدات این شرکت در رشته بیمه عمر و شخص ثالث به بیمه ایران منتقل شده‌ است.


در پی وقوع این اتفاقات، شرکت بیمه توسعه که با بدهی سنگینی مواجه شده است و و از سوی دیگر امکان وصول حق‌بیمه‌های جدید را نیز ندارد، در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکلات تازه‌ای مواجه شده‌ است.


به گفته طاهر خوش‌روش رئیس اداره رفاه بیمه توسعه، برخی کارکنان این شرکت 7 ماه حقوق معوقه دارند و از سوی دیگر مزایای آخر سال و عیدی خود را نیز دریافت نکرده‌اند.


در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کارکنان بیمه توسعه جلوی ساختمان وزارت کار و امور اجتماعی تجمع کرده‌اند تا مشکل خود را با مقام‌های مسئول این وزارتخانه مطرح کنند.


خوش‌روش با اعلام این تجمع، به خبرنگار آنا گفت: پیش از این شکایتی را به اداره کار مجتمع سعادت‌آباد ارسال کرده بودیم، اما پس از تعلل در بررسی، این موضوع را به شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعکس کردیم و ایشان دستور پیگیری دادند.


وی افزود: در حال حاضر کار ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گره خورده‌ است و ما می‌خواهیم پیش از فرارسیدن عید، حقوق مزایای عقب افتاده خودمان را از شرکت بیمه توسعه بگیریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته