دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یحیی گل‌محمدی:

بهترین زمان به گل اول رسیدیم/ بازیکنم با پای شکسته بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاق خوب بازی بهترین زمانی بود که به گل رسیدیم.
کد خبر : 517898
001.jpg

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی بعد از برتری چهار بر صفر تیمش مقابل شارجه گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعد شدیم. اتفاق خوب بازی بهترین زمانی بود که به گل اول رسیدیم و در ادامه بر بازی تسلط پیدا کردیم. شروعی طوفانی داشتیم.


وی افزود: در ادامه فشار را کم نکردیم و دوست داشتیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. فکر می‌کنم ذهنیت بازیکنان برای این بازی واقعاً عالی بود و انگیزه‌ای که برای این بازی نشان دادند، عالی بود. از تک تک آنها تشکر می‌کنم. بازیکنانم فشار زیادی را به خاطر نزدیکی مسابقات متحمل می‌شوند. بعضی از آنها با مصدومیت بازی کردند. یکی از بازیکنانم با پای شکسته بازی می‌کند. این‌ها قابل احترام است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردانش عنوان کرد: من به تک تک بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. این بازیکنان باعث افتخار تیم ما و هواداران هستند. از اینکه توانستند دل هواداران را شاد کنند از آنها تشکر می‌کنم و به همه تبریک می‌گویم. انرژی مثبتی که از طریق راه‌های مختلف به ما دادند، کمک‌مان کرد و با احساس پیروزی ما را به زمین فرستادند. ان‌شاءالله در ادامه هم بتوانیم موفق باشیم.


گل‌محمدی اضافه کرد: ما آنالیز خوبی داشتیم و جا دارد از گروه آنالیزمان تشکر کنم. گل‌هایی که ما زدیم روی کارهای تقریباً تمرینی بود، هر چند فرصت چندانی برای تمرین نداشتیم، اما به صورت تئوری این مسائل را مطرح کردیم و انصافاً بازیکنان با تمرکز بالا توانستند به مطالب عمل کنند. فکر می‌کنم تمرکز بالای بازیکنان در طول مسابقه دیدنی بود و می‌شد حس کرد که تمام بازیکنان تیم با تمرکز بالا بازی می‌کنند.


وی در پایان راجع به غیبت سیدجلال و کامیابی‌نیا هم گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و خستگی نفرات تیم سعی می‌کنیم از همه نفرات‌مان در بازی‌ها استفاده کنیم.


انت


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته