دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 12:47
درخواست سرخو از قالیباف:

شهرداری تهران مراکز درمانی دولتی که در امور خود دچار عقب‌ماندگی هستند، تحویل بگیرد

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران می‌خواهم هرچه سریعتر مراکز درمانی دولتی که در اداره امور خود دچار عقب ماندگی هستند، تحویل بگیرد.
کد خبر : 51782

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن سرخو در دویست‌ویازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خارج از دستور اظهار کرد: اخیراً یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده این وزارتخانه در اداره امور مراکز درمانی دولتی دچار عقب ماندگی است.


وی افزود: از سوی دیگر رفتاری که در برخی مراکز درمانی دولتی با مردم می‌شود حاکی از همین اظهارات است به عنوان مثال در بیمارستان سوانح و سوختگی برخوردهایی می‌شود که درد سوختگی مراجعین در مقابل برخوردهای آنها ناچیز به نظر می‌رود.


عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل تصریح کرد: واردات بی‌رویه داروهای خارجی و الزام بیمه‌ها برای پرداخت هزینه‌های گزاف آن برخلاف سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری هزینه‌های درمان را نسبت به قبل دو برابر افزایش داده است.


وی تصریح کرد: بنده از شهردار تهران می‌خواهم برای سلامتی و آسایش مردم هرچه سریعتر سازوکار تحویل گرفتن این مراکز درمانی را فراهم کند، بنابراین در راستای اجرای ماده 73 قانون شوراها مراتب را باید به شهردار تهران به عنوان تذکر ابلاغ کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته