دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1399 - 16:31
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان:

زندگی اخلاقی و رفتاری شهیدان هادی و طوقانی قابلیت الگوبرداری دارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: زندگی اخلاقی و رفتاری پوریای ولی، شهید ابراهیم هادی و شهیدان بزرگی مانند شهید طوقانی در کاشان به‌خوبی قابلیت الگوبرداری دارد.
کد خبر : 517594
photo_2020-09-23_13-46-56.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نشست هم‌اندیشی این دانشگاه با مربیان و ورزشکاران هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام شهرستان کاشان در تالار جلسات زنده‌یاد بابک فخیمی برگزار شد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دانشگاه به‌ویژه منابع انسانی کارآمد از جمله استادان و کارکنان گفت: تعامل مطلوبی با هیئت‌های ورزشی کاشان داریم.


محمد ناصحی افزود: ورزشکاران الگوهای ممتازی چون امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام دارند و باید به اقتدای به آن بزرگوار اسوه‌های شایسته‌ای برای نسل جوان باشند.


تحصیل، تهذیب و ورزش خواسته رهبر معظم انقلاب از جوانان است


وی اضافه کرد: زندگی اخلاقی و رفتاری پوریای ولی، شهید ابراهیم هادی و شهیدان بزرگی مانند شهید طوقانی در کاشان به‌خوبی قابلیت الگوبرداری دارد.


حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با اشاره به قصه سراسر آموزنده قهرمان نام‌آوری مانند پوریای ولی یادآور شد: تحصیل، تهذیب و ورزش خواسته رهبر معظم انقلاب از جوانان است و ورزشکاران پیشگامان این عرصه هستند.


محمدرضا محققی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم گفت: بنده افتخارات خود را از ورزش می‌دانم و با تمام وجود از حضور ورزشکاران در دانشگاه و تحصیل آنان استقبال می‌کنم و با توجه به ظرفیت‌های  ارزشمند، این دانشگاه آمادگی همه گونه همکاری با هیئت‌های ورزشی کاشان را دارد.


مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان جزئی از جامعه ورزش هستند


محسن اسدی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان نیز گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از جامعه ورزش هستند.


مسعود سربلوکی مسئول امور ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز گفت: این دانشگاه با داشتن رشته تربیت‌بدنی، استادان مجرب و دو سالن ورزشی مجهز، سالن بدنسازی و زورخانه باستانی آمادگی دارد در خدمت باشگاه‌داران اعم از مربیان و ورزشکاران باشد.


به گزارش آنا در پایان این مراسم از محمد جهان‌آرایی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام شهرستان کاشان و برادر شهید احمد دادار با تقدیم لوح تجلیل شد و ورزشکاران و مسئولان حاضر با حضور بر مزار شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به قرائت فاتحه و نثار دسته‌های گل به مقام شامخ امام و شهدا ادای احترام کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته