دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1399 - 13:43
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آباده:

باید برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر برنامه داشته باشیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آباده گفت:‌ مسئولان برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه متقن و متحدی داشته باشند.
کد خبر : 517541
75365.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آباده، عباس قره‌خانی در دیدار مسئولان مراکز آموزش عالی و کانون‌های بسیج اساتید شهرستان آباده با تأکید بر اتحاد و همدلی مسئولان اظهار کرد:‌ همه ما مسئولان برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا باید برنامه متقن و متحدی داشته باشیم و صرفاً منتظر ارجاع از بالا نباشیم؛ چراکه شرایط اقتصادی برای خانواده‌های کم‌بضاعت بسیار سخت شده و نیاز است همگان برای عبور از شرایط بحران به همدیگر کمک کنیم.


تمامیت ارضی کشور مدیون رشادت‌ رزمندگان است


مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و ازجان‌گذشتگی شهدای 8 سال دفاع مقدس از ایثارگری رزمندگان و جانبازان و آزادگان یاد کرد و گفت:‌ اگر رشادت‌ رزمندگان نبود، استقلال، تمامیت ارضی، هویت ملی و جهانی اکنون جمهوری اسلامی ایران برقرار نمی‌شد و میهن اسلامیمان به دست نااهلان و دشمنان انسانیت می‌افتاد.


محمد رستم‌پور با بیان خاطرات دوران حضور رزمندگان در سال 1362 از روحیه جوانمردی و آزادگی همرزمان خود یاد کرد و ادامه داد: آنها الگوهای بی‌‌نظیری مانند سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بین ما بودند که باید در همه ایام سال از وی یاد کرد و درس گرفت و صرفاً به همین هفته اکتفا نکرد.


به گزارش آنا، در این نشست با تأکید بر تعامل بیشتر کانون‌ها و فعالیت منظم‌تر کمیته تحلیل سیاسی مقرر شد با دعوت از چهره‌های شاخص عرصه سیاسی نگاه شفاف‌تری به مسائل روز شده و در موضوع بصیرت افزایی به نحو مطلوب‌تری عمل شود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته