دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزامی در گفتگو با آنا:

نامجومطلق هنر سرمربیگری‌اش را اثبات کند/ جوان‌های الاهلی انگیزه زیادی مقابل استقلال دارند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مجید نامجومطلق با کسب پیروزی مقابل الاهلی عربستان و رساندن استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هنر سرمربیگری‌اش را اثبات کند.
کد خبر : 517500
-1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال برای آنکه از گروه A لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، چاره‌ای جز پیروزی مقابل الاهلی عربستان ندارد. آبی‌پوشان امروز به مصاف نماینده سعودی می‌روند تا بتوانند صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کنند.


غلامحسین فرزامی در خصوص تقابل استقلال با الاهلی عربستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: اقبال استقلال را برای صعود از این گروه خیلی کم می‌بینم. تیم بدون تاکتیک است و مجید نامجومطلق به رغم اینکه بسیار مربی مؤدبی است ولی تجربه کافی برای هدایت تیم را ندارد. دلیل آن هم این است که او هیچ‌گاه فرصت کافی برای سرمربیگری در استقلال نداشته است.


وی افزود: مربیگری در استقلال نیازمند دانش و تجربه است. سرمربی باید بتواند به شاگردانش انگیزه و برنامه مشخصی دهد. مربی که تخصص نداشته باشد و در مواقع بحرانی نتواند تیمش را نجات دهد، به درد استقلال نمی‌خورد. در دیدار با الشرطه عراق با وجود اینکه در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آبی‌پوشان بود اما کمبود تجربه نامجومطلق باعث شد استقلال نتواند به پیروزی برسد و امروز برای صدرنشینی تلاش کند. به نظرم استقلال کمتر از 50 درصد شانس دارد تا از سد الاهلی بگذرد.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: اعلام شده سرمربی الاهلی تصمیم گرفته تا به بازیکنان اخطاری تیمش استراحت دهد و از بازیکنان جوان بهره ببرد. این موضوع به معنای برتری استقلال نیست. اتفاقاً بازیکنانی که ذخیره بوده‌اند و در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند، انگیزه زیادی دارند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند. با توجه به اینکه صعود نماینده سعودی به مرحله حذفی قطعی شده، نفرات ذخیره تلاش خواهند کرد تا بهترین بازی را انجام دهند و دیدگاه سرمربی تیم را نسبت به خودشان تغییر دهند تا در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی کنند.


وی یادآور شد: نامجومطلق فرصت مناسبی دارد تا با تیمش مقابل الاهلی عربستان به پیروزی برسد و استقلال را به مرحله حذفی برساند. امیدوارم او از فرصتی که دارد نهایت استفاده را ببرد و با نشان دادن هنرش ثابت کند سرمربی خوبی است. بسیاری از مربیان عادت دارند وقتی تیمشان نتیجه نمی‌گیرد متوسل به بهانه می‌شوند و امیدوارم این اتفاق در خصوص نامجومطلق نیفتد. او باید علاج کار را قبل از واقعه کند.


فرزامی تصریح کرد: با توجه به مهره‌های خوبی چون شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، مسعود ریگی، روزبه چشمی، هروی میلیچ و سید حسین حسینی، استقلال شانس زیادی دارد تا مقابل الاهلی برنده شود. امیدوارم بازیکنان با غیرت بازی کنند و کادر فنی هم بتواند نکات لازم را به بازیکنان اطلاع دهد تا در پایان مسابقه حسرت صعود از گروه روی دل هواداران نماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته