دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1399 - 11:51
تخت روانچی:

سخنرانی ترامپ در سازمان ملل مصرف داخلی داشت

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، سخنرانی ترامپ در این نهاد بین‌المللی را تکراری و در راستای مصرف داخلی خواند.
کد خبر : 517491

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مجید تخت روانچی سخنرانی شب گذشته دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و طرح اتهام‌های واهی و بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را سخنانی تکراری و در راستای مصرف داخلی خواند.


وی دراین‌باره عنوان کرد: درمجموع سخنان ترامپ تکراری بود و حرف جدیدی نداشت و با توجه به اینکه فضای آمریکا فضای انتخاباتی است، این صحبت‌ها برای مصرف داخلی و جمع‌کردن رأی بود.


لازم به ذکر است، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که واشنگتن از توافق وحشتناک برجام خارج‌شده و تحریم‌های فلج‌کننده‌ای علیه ایران وضع کرد.


رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اقدام تروریستی این کشور در ترور سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» مدعی شد که واشنگتن در راستای جلوگیری از تروریسم تلاش می‌کند.


تخت‌روانچی درباره سخنرانی حسن روحانی نیز بیان کرد: آنچه برای ما مهم است اجرای تعهدات بین‌المللی آمریکاست و اینکه حالا چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود به مردم این کشور مربوط است.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته