دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1399 - 17:01
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد:

ایجاد هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سما مطالبه مردم نجف‌آباد بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با توجه به گشایش نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه در سمای نجف‌آباد، این اتفاق را از نیازهای مهم و مطالبات مردم این شهرستان برشمرد.
کد خبر : 517270
نقش 3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، امیررضا نقش در آیین گشایش نخستین هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سمای نجف‌آباد با قدردانی از حمایت‌های آموزش و پرورش استان اصفهان و شهرستان نجف‌آباد از مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت امروز جامعه ما مرهون جوانان غیور این مرز و بوم است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از مرزهای این سرزمین مقابل دشمنان دفاع کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اشاره به گشایش هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه شهرستان در سمای نجف‌آباد، آن را از نیازهای مهم و مطالبات مردم نجف‌آباد برشمرد و افزود: امروز شاهد رقم خوردن اتفاق خوبی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و مجموعه سما هستیم.


تربیت فقط محدود به آموزش نمی‌شود


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم مجموعه سمای نجف‌آباد را مجموعه‌ای پرافتخار و مجتمع عظیم علمی، آموزشی و تربیتی برشمرد و گفت: امروز شاهد ثمره تلاش این مجموعه هستیم.


حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری با اشاره به ایثارگری شهدا و رزمندگان و مصادف شدن راه‌اندازی هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه سما نجف‌آباد با هفته دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان بتوانند علاوه بر کسب تعلیم و تربیت ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.


وی با تأکید بر اهمیت تربیت افزود: تربیت فقط محدود به آموزش نمی‌شود و ارتباط معلمان و مربیان با دانش‌آموزان و خانواده آنان از اصول اساسی تربیت به شمار می‌آید.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته