دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه شیروان:

عرصه‌های مختلف دفاع مقدس برای دانش‌ْآموزان به تصویر کشیده شود

امام جمعه شیروان گفت: باید عرصه‌های مختلف دفاع مقدس را با تصویر به دانش‌آموزان نشان دهیم تا متوجه شوند که عرصه دفاع همیشگی است.
کد خبر : 517194
photo_2020-09-22_13-41-41.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که در سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گشایش یافته است، اظهار کرد: باید عرصه‌های مختلف دفاع به تصویر کشیده شود و مفهوم دفاع که ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد با تصویر به دانش‌آموزان نشان دهیم تا متوجه شوند که عرصه دفاع یک عرصه همیشگی بوده و منقطع نمی‌شود و در نهایت به ظهور سراسر زیبای حضرت مهدی(عج)  ختم می‌شود.


امام جمعه شیروان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این نمایشگاه را پر از هنر و محتوا دانست و افزود: امروز توفیق حضور در نمایشگاه دفاع مقدس مجتمع سما را داشتم که بسیار کار خوب، زیبا و همراه با هنر مفهومی انجام شده است. آغاز نمایشگاه با کربلا بوده و عرصه‌های مختلف دفاع را به تصویر کشیده‌اند. دفاع مقدس و دفاع از حریم انقلاب که دفاع از مدافعان حرم ماست در نهایت به حکومت زیبای حضرت مهدی(عج) ختم می‌شود.


امین‌رضا مرآتی فرماندار شیروان نیز مجموعه سما را مجموعه‌ای منسجم عنوان کرد و گفت: همیشه سمای شیروان در همه حوزه‌های آموزشی و فرهنگی در  شهرستان پیشرو و سرآمد بوده و عملکرد خوب و ویژه‌ای داشته است.


به گزارش آنا، نمایشگاه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال ایثار و فداکاری شهدا، با حضور مسئولان و روحانیون، مدیران و همکاران سما در مرکز آموزشی و فرهنگی سمای واحد شیروان گشایش یافت.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته