دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1399 - 10:01
قنبری خبر داد؛

اعطای بورس تحصیلی به دانش‌آموزان نخبه مدارس سما

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از اعطای بورس‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان نخبه مدارس سما خبر داد.
کد خبر : 517074
IMG_2398.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، عباس قنبری در دیدار با دانش‌آموزان نخبه و موفق سمای زنجان با تشکر از معلمان و دست‌اندرکاران مدارس سما در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و هدایت دانش‌آموزان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و هنری اظهار کرد: مدارس سمای زنجان برای دانش‌آموزان فعال، نخبه و باانگیزه، تسهیلات، بورس‌های تحصیلی و برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته است.


وی با بیان اینکه حمایت از دانش‌آموزان نخبه و مستعد جزء وظایف مدارس سما است، افزود: چاپ کتاب، کسب عنوان برتر در دوره‌های متوالی جشنواره جابربن‌حیان آموزش و پرورش، کسب مقام در جشنواره‌های پژوهشی، فرهنگی و علمی و موفقیت‌های ورزشی در استان و کشور ازجمله دستاوردهای دانش‌آموزان سمای زنجان است.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی(سما) واحد زنجان با تأکید بر لزوم توجه به خلاقیت‌ها و کشف استعداد دانش‌آموزان در مدارس گفت: برنامه‌های آموزشی و مهارتی مدارس سما بر مبنای توجه به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان استوار است و  معلمان و دبیران با تربیت دانش‌آموزان و جهت‌دهی به استعدادها در راستای رشد و موفقیت آنان نقش مهمی ایفا می‌کنند.


به گزارش آنا، سیدطاها مقیمی، سیدمعین هاشمی و پارسا مهروان دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی پسران سما با راهنمایی آموزگارشان موفق به کسب موفقیت‌های علمی، فرهنگی و هنری شده‌اند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته