دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1399 - 21:01
یحیی گل‌محمدی:

به یک موقعیت گل الدحیل باختیم/ از الان به تنها چیزی که باید فکر کنیم بازی آخر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید یکی از عوامل باخت‌مان مقابل الدحیل خستگی بود اما با این حال فقط یک موقعیت گل به حریف‌مان دادیم.
کد خبر : 516989
fuj3vuqzq1cazwqaj4zl.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل الدحیل گفت: متاسفانه نتیجه بدست آمده آن چیزی نبود که انتظارش را داشتم و مورد دلخواهم نیست. شاید خستگی یکی از دلایل این شکست بود.


وی افزود: برگزاری 3  بازی در 8 روز طبیعتا خستگی تیم‌ها را به همراه دارد و همین مسئله تاثیر زیادی در کیفیت بازی دو تیم گذاشت. به خاطر همین هم بازی با کیفیتی را از جانب دو تیم شاهد نبودیم.


سرمربی پرسپولیس یادآور شد: می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و از موقعیتهای خود بهتر استفاده کنیم. بدون اینکه موقعیتی به حریف بدهیم بازی را باختیم و الدحیل هیچ موقعیتی نداشت و با یک پنالتی به پیروزی رسید. 


گل محمدی با اشاره به قضاوت داور سریلانکایی عنوان کرد: داور می توانست صحنه آخری که روی مهاجم ما خطا شد، پنالتی بگیرد اما متاسفانه خیلی راحت از این صحنه گذشتند. با وضعیت فعلی مان تنها باید به فکر ریکاوری و فکر کردن به بازی با الشارجه باشیم. بازی سختی را با شارجه پیش رو داریم و باید تمام تمرکزمان روی احیا کردن تیم باشد تا بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. این تنها موضوعی است که باید درباره‌اش فکر کنیم.


وی در واکنش به این موضوع که چرا تیمش راحت موقعیت از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم و آنها را محکم تر می زدیم. متاسفانه موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم. اینکه در دیدار به این سنگینی چنین موقعیت‌هایی را به دست می آوریم جای خوشحالی دارد اما باید از آنها خوب استفاده می‌کردیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته