دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 10:15

«نظرهای عاشقانه» به بازار کتاب رسید

کتاب «نظرهای عاشقانه» تألیف دکتر خسرو مزرعی معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به بازار کتاب عرضه شد.
کد خبر : 51686

به گزارش خبرنگار آنا، مزرعی در دیباچه این کتاب آورده است: حس، عقل و دل، نیروهایی هستند که خداوند در اختیار انسان قرارداده تا به این وسیله راه زندگی خود را به درستی و راستی بیابد و بپیماید و از یک بار فرصتِ بودن، بهترین استفاده‌ها را ببرد. کتاب حاضر حاصل تاملات نویسنده در این باره و تلاشی برای بازخوانی هویت گمشده انسانی در روزگار غربت آب و گل و آیه و آینه هاست.


و به این دلیل نظرهای عاشقانه نامیده شده که قوای سه گانه فوق با گوهر و جوهر عشق(ع= عرفان، ش= شوق، ق=قرار) بن مایه آن در نظر گرفته شده است تا شاید بتواند بهانه ای برای جست و جو و یافتن راهی به سوی عالم رمز و رازهای هستی باشد. برای دستیابی به این هدف، با رعایت حفظ محتوا سعی برآن است تا با عبارت پردازی های ساده، کوتاه، روان و صمیمی، امکان بهره مندی بیش تری برای خوانندگان عزیز فراهم آید.



کتاب نظرهای عاشقانه در 205صفحه در قطع وزیری توسط انتشارات مقسم گرگان و با صفحه آرایی مریم حسیبی، طراحی جلد روح الله مقسمی و ویراستاری منیبا مزرعی به بازار کتاب عرضه شده است.


خسرو مزرعی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر بوده و تاکنون آثاری همچون حکومت آینده، توسعه اجتماعی، معادله زندگی، رنگ خدا، خدایانامه، دل هایی به رنگ بهشت، در مدار عاشقی، خلوت های عارفانه و روش شناسی، تحولات اندیشه سیاسی در غرب و ابزار نوین تجزیه و تحلیل در علوم سیاسی و روابط بین الملل "را منتشر کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته