دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 10:58
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال

رقابت نفس‌گیر تیم‌ها برای صعود به نیمه‌نهایی

دور برگشت از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی فردا پیگیری خواهد شد که تیم‌های میزان،‌ ارومیه، تبریز و پیکان برای صعود به نیمه‌نهایی به یک پیروزی احتیاج دارند.
کد خبر : 5168

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور برگشت مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان ایران ، جام مرحوم حسین معدنی ، عصر فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود.


تیم وزارت دفاع و پیکان تهران از ساعت 18و 15 دقیقه در خانه والیبال تهران به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که دیدار رفت دو تیم با حواشی زیادی همراه بود و هر دو تیم برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت. شاگردان فرهاد نفرزاده که دیدار رفت را 3 بر 2 به حریف پر مهره خود واگذار کردند برای بقای امیدهایشان در راستای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باید مقابل تیم پیکان به برتری برسندتا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم کشیده شود. در آن طرف میدان پیکانی‌ها با یک پیروزی می‌توانند به جمع 4 تیم نهایی راه پیدا کنند.


میزان خراسان و نوین کشاورز تهران هم دیگر دیدار تهران را برگزار خواهند کرد. دیدار رفت این دو تیم هم با نتیجه 3 بر 2 بهپایان رسید و مشهدی‌های میزبان توانسته بودند شاگردان مسعود آرمات را در مشهد شکست دهند تا برای صعود به نیمه‌نهایی تنها به یک پیروزی نیاز داشته باشند. این دیدار هم جذابیت خاصی خواهد داشت زیرا دیدار رفت دو تیم در حالی برگزار شد که تیم نوین کشاورز به شدت به وضعیت قضاوت این دیدار اعتراض داشت. تیم نوین کشاورز که تا اینجای فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده است کار سختی مقابل تیم پرستاره میزان خراسان خواهد داشت. هرچند مربی این تیم بر این باور است که می‌تواند سد میزان را از پیش رو بردارد و شگفتی ساز لیگ امسال لقب بگیرد.


شهرداری تبریز در بین مدعیان کار راحت‌تری در پیش دارد. آن‌ها در دیدار خارج از خانه خود تیم متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشته‌اند و این بار در تبریز می‌توانند به راحتی تیم متین ورامین را شکست داده و راهی نیمه‌نهایی شوند. هرچند تیم متین ورامین در این فصل بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شده است و تبریزی‌ها نباید بی گدار به آب بزنند. دیدار تیم های شهرداری تبریز و متین ورامین از ساعت 17 در سالن شهید اقدمی شهر تبریز برگزار خواهد شد.


در گنبد هم جواهری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف هم خواهند رفت. ارومیه‌ای ها در دیدار رقت توانستند با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارند و در صورت پیروزی در گنبد به جمع چهار تیم نهایی راه خواهند یافت. تیم جواهری گنبد اما نشان داده است که در خانه حریف خطرناکی برای هر تیمی محسوب می‌شود. شاگردان بای محمد دوجی به خوبی می‌دانند که باید برنده دیدار خود مقابل ارومیه باشند. این تیم که همواره در گنبد از حمایت بی وقفه هوادارنش برخوردار است قطعا جدالی دیدنی را با حریف قدرتمند خود برگزار خواهد کرد.


برنامه کامل دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:


تهران، ساعت 15: خانه والیبال
نوین کشاورز – میزان خراسان
نتیجه بازی رفت: میزان 3- نوین کشاورز 2
تهران، ساعت18:15: خانه والیبال (پخش مستقیم)
وزارت دفاع – پیکان تهران
نتیجه بازی رفت: پیکان تهران 3- وزارت دفاع 2
تبریز، ساعت 17: سالن شهید اقدمی
شهرداری تبریز - متین ورامین
نتیجه بازی رفت: میتن ورامین یک - شهرداری تبریز 3
گنبد، ساعت 17: سالن المپیک
بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری ارومیه
نتیجه بازی رفت: شهرداری ارومیه 3- بازرگانی جواهری صفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب