دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1399 - 12:16

صدای خرید‌های تیم لیگ برتری درآمد/ نماینده ایران در لیگ قهرمانان همچنان در برزخ

بازیکنان تازه‌وارد و سرمربی تیم لیگ برتری از وضعیت نامشخص باشگاه‌شان گلایه کردند.
کد خبر : 516792
فولاد خوزستان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه فولاد خوزستان به خاطر تخلفی که در جذب محمد بلبلی در فصل گذشته مرتکب شد، از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد. محرومیتی که باعث شد باشگاه فولاد به کمیته استیناف اعتراض کند و رأی نهایی این کمیته هم بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالات باشگاه اهوازی بود.


باشگاه فولاد در چند روز اخیر رایزنی‌های زیادی کرد تا پنجره‌اش باز شود؛ اما تا الان موفق نبوده و همین مسئله باعث شده صدای بازیکنان تازه وارد این تیم در بیاید.


رضا جبیره، شروین بزرگ و ... از جمله خرید‌های فولاد در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده‌اند که هنوز نتوانسته‌اند قراردادشان را با این باشگاه ثبت کنند. همین مسئله باعث شده آنها نگران آینده خود شده و از باشگاه فولاد بخواهند تکلیف‌شان را مشخص کند.


این در حالی است که جواد نکونام هم خواهان تقویت تیمش برای فصل آینده است و اگر پنجره فولادی‌ها باز نشود، آن وقت هر احتمالی در مورد ادامه همکاری این مربی با باشگاهش وجود دارد.


سعید آذری به معترضان تیمش اعلام کرده تا پایان وقت اداری امروز ممکن است پنجره فولاد باز شود در غیر این صورت ممکن است این پنجره بسته بماند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته