دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 16:10
پژوهشگر لبنانی:

رژیم صهیونیستی همچون یک بیماری‌ واگیردار جهان اسلام را تهدید می‌کند

یک پژوهشگر لبنانی ساکن استرالیا گفت: اسرائیل به‌عنوان بیماری‌ای واگیردار در جهان، جهان عرب و اسلام را تهدید می‌کند و آماج تاخت‌و‌تاز خود قرار داده است.
کد خبر : 516556
maxresdefault.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، از مجمع جهانی صلح اسلامی، «ابوعلی حسین الدیرانی»  در کنفرانس «ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت» گفت: اسرائیل از زمان اشغال غاصبانه فلسطین تاکنون هر روزه  قتل‌عام، آوارگی، غارت و لکه‌دار کردن مقدسات مردم را در دستور کار خود داشته است و در عین حال دیگر ملل را به صلح فرامی‌خواند.


وی ادامه داد: هم‌اکنون شاهدیم که بسیاری از رژیم‌های عربی حوزه خلیج‌(فارس) همگام با رژیم اشغالگر در راه عادی‌سازی روابط قدم برمی‌دارند.


نویسنده و پژوهشگر لبنانی ساکن استرالیا عنوان کرد: اسرائیل به‌عنوان بیماری‌ای واگیردار در جهان، جهان عرب و اسلام را تهدید می‌کند و آماج تاخت‌و‌تاز خود قرار داده است و از آنان برای برقراری صلح یک‌جانبه در داخل خاک فلسطین و به نفع خود حمایت‌خواهی می‌کند؛ این در حالی است که ملت فلسطین با چنین صلحی از اساس مخالفند.


دیرانی گفت: در مقابل این تعریف از صلح که آمیخته با سلطه‌طلبی، تروریسم و تجاوزگری است، تعریف جهان اسلام و ملت‌های آزاده مطرح است که صلح  را مبتنی بر عدالت آسمانی و انسانی و اخلاقیات و پیروی آموزه‌های رهبران الهی می‌دانند.


انتهای پیام/4106/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته