دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 13:03
کمال کامیابی‌نیا:

امیدوارم رضاییان مقابل پرسپولیس شرایط خوبی نداشته باشد/ یکی از مدعیان صعود هستیم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: تیمی که ذهنیت قوی داشته باشد به مرحله بعدی صعود می‌کند و شرایط پرسپولیس خیلی خوب است.
کد خبر : 516484
001.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمال کامیابی‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس با الدحیل قطر اظهار کرد: مرحله گروهی خیلی سختی داریم و هر چهار تیم مدعی صعود از گروه هستند. اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، از این گروه صعود می‌کند و فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از آن‌هاست.


وی ادامه داد: شرایط خیلی خوبی داریم و هر سه روز بازی می‌کنیم که تا حدی ریکاوری را برای بازیکنان سخت کرده است. مربیان برای ریکاوری بازیکنان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده‌اند و امیدوارم مقابل الدحیل هم برنده باشیم و قطعاً همین‌طور است. بازیکنانمان بازی به بازی تمرکز می‌کنند تا سه امتیاز را به دست آوریم و از گروه بالا برویم.


هافبک تیم پرسپولیس در خصوص تیم الدحیل عنوان کرد: الدحیل تیم بزرگی است که در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام داده است. این تیم نسبت به دیداری که قبل از کرونا با هم برگزار کردیم، ماریو مانژوکیچ را از دست داده اما بازیکنان خارجی خیلی خوبی جایگزین کرده است. با تیم خوبی بازی داریم که مدعی صعود است و باید با تمرکز مقابل الدحیل قرار بگیریم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که از الدحیل امتیاز بگیریم.


کامیابی‌نیا در واکنش به حضور رامین رضاییان در ترکیب الدحیل در بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: رامین پیشرفت خوبی داشته است و توانسته به تیم دوم قطر بپیوندد. امیدوارم مقابل ما شرایط خوب خودش را نداشته باشد اما در بازی‌های بعدی برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب