دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 12:07
در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل صورت گرفت؛

پایان نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران با پذیرش نهایی 34 مقاله

دبیر نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران از دریافت بیش از 50 مقاله و برگزاری موفق این کنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.
کد خبر : 516434
1200-20200909_105726.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، بهرام رضایی‌بنا در مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: اواسط سال 97 مجوز برگزاری این همایش کسب شد و مقرر بود که خرداد 99 به‌صورت حضوری برگزار شود؛ اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و لغو تمام برنامه‌های حضوری، تصمیم بر این شد که کنفرانس ملی مهندسی عمران را 19 و 20 شهریور 99 و به‌صورت کاملاً مجازی برگزار کنیم.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان این نکته که محدودیت‌های کرونایی مانع از افزایش تعداد مقالات دریافتی شد، ادامه داد: در این کنفرانس تعداد 50 مقاله دریافت شد که پس از داوری تعداد 34 مقاله پذیرش نهایی شد.


دبیر نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران اردبیل افزود: فرزاد ستاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل همکاری بسیار خوبی در برگزاری این کنفرانس داشت و با پیگیری‌ها، مجوز پایگاه استنادی علوم اسلام ISC و مؤسسه CIVILICA کسب شد.


وی ادامه داد: دانشگاه­‌های محقق اردبیلی، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت، چالوس، شهرری و انجمن‌های علمی پل ایران، علوم و مهندسی علوم آب و مهندسی سازه ایران به طرق مختلف از این کنفرانس حمایت کردند.


رضایی‌بنا خاطرنشان کرد: سخنرانان کلیدی نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران اردبیل عبدالرضا سروقد مقدم از استادان صاحب‌نظر در عرصه مهندسی عمران و عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله و اکبر صفر­زاده استادتمام دانشگاه محقق اردبیلی بودند که به ترتیب به راهبردهای ارتقای لرزه‌ای ساختمان‌های متداول کشور و هیدرولیک سرریزهای کلید پیانویی پرداختند.


 کنفرانس ملی مهندسی عمران واحد اردبیل


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته