دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای طرح تابش موجب صیانت بخشی از دارایی‌های دانشگاه خواهد شد

دومین جلسه طرح تابش با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور سرپرست دفتر برنامه‌وبودجه برگزار شد.
کد خبر : 516414
IMG-20200920-WA0006.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین جلسه طرح تابش با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور سرپرست دفتر برنامه‌وبودجه برگزار شد. در این جلسه سرپرست دفتر برنامه‌وبودجه در خصوص بودجه دوره مالی 1400-1399 دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.


حبیب خلیلی معاون نظارت بر عملکرد مالی دانشگاه نیز برگزاری جلسات طرح تابش را به جهت هماهنگی و تسهیل در نظارت مفید توصیف و به‌ضرورت صیانت از اموال و سرمایه‌ها و دارایی‌های دانشگاه تأکید کرد.


همچنین با توجه به ایجاد لینک بودجه در سامانه ساجد، مقرر شد پس از بارگذاری اطلاعات کامل بودجه در سایت ساجد جلسه‌ای مشترک با حضور مسئولان و کارشناسان دفتر برنامه بودجه با کارشناسان معاونت نظارت مالی این مرکز برگزار شود و اطلاعات بودجه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گیرد.


مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه با اجرای طرح تابش در تلاش است ضمن توسعه تعاملات سازمان مرکزی با واحدهای دانشگاهی نسبت به شناسایی مشکلات و ظرفیت‌های بالقوه آن‌ها گام بردارد.


این طرح با ارتباط مستقیم، مؤثر و برگزاری جلسات با مسئولان معاونت‌های اصلی دانشگاه در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی در سطح استان‌ها ضمن شناخت از مشکلات اساسی و ارائه راهکارهای لازم نسبت به اصلاح، ترمیم و بازنگری در سطح سیاست‌ها اقدام می‌کند.


اجرای این طرح و آشنایی بیشتر مدیران و مسئولان با قوانین و مقررات دانشگاه، منجر به صیانت بخشی از دارایی‌های مالی، مادی، معنوی، انسانی دانشگاه شده و از آسیب‌ها و مشکلات آتی جلوگیری خواهد شد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته