دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
3 خبر؛

توسعه اماکن ورزشی در دستور کار حوزه عمرانی واحد کرمان قرار گرفت

معاون عمرانی واحد کرمان گفت: توسعه اماکن ورزشی در دستور کار حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان قرار گرفته است.
کد خبر : 51626

دکتر رامین طباطبایی در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا با برشمردن اهداف حوزه عمرانی توضیح داد: یکی از اهداف حوزه عمرانی در سند چشم انداز بلند مدت دانشگاه توسعه اماکن ورزشی است، چرا که امور ورزشی دانشگاه به منظور نشاط و ارتقا سلامت جسمانی، روحی و روانی اساتید، کارکنان و دانشجویان طراحی و در نظر گرفته شده است.


معاون عمرانی واحد کرمان ادامه داد: به همین منظور با عنایت به تاکید دکترآل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، از سوی امور ورزشی، برنامه‌های بلند مدت طراحی و از سوی شورای راهبردی عمرانی واحد مطالعات، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و همچنین پروژه های جدید بطور جدی در دستور کار واحد کرمان قرار گرفته است.


طباطبایی افزود: برای دستیابی به اهداف یاد شده، مکانیزم‌هایی از جمله توسعه و به روز رسانی اماکن ورزشی، استفاده از متخصصان در امر ورزش و استفاده از مکانیزم‌های علمی ورزش طراحی شده است. بنابراین تلاش حوزه عمرانی واحد بر این است که در امر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گامی بلند برداشته شود.


وی با توجه به کارهای صورت گرفته افزود: بر این اساس از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات بازسازی سالن‌های ورزشی موجود از قبیل عملیات تعویض کفپوش سالن، نصب تجهیزات استاندارد، ساخت آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.


عضو هیات علمی گروه عمران واحد کرمان درباره پروژه های در دست اجرا گفت: اکنون دو طرح شامل تکمیل پروژه جایگاه تماشاچیان زمین جمن فوتبال و در جوار آن ساختمان دانشکده تربیت بدنی و همچنین پروژه احداث سالن ورزشی شماره 3 با پیشرفت 30 درصد در حال تکمیل است. علاوه بر این زمین چمن مصنوعی فوتبال و زمین تنیس (شماره یک) ظرف مدت شش ماه به مرحله بهره برداری رسیده است.


بررسی مشکلات اسناد اراضی واحدها ومراکز استان کرمان در معاونت عمرانی استانداری


همچنین در نخستین جلسه کارگروه بررسی اسناد و مستغلات واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان تصمیمات مهمی اتخاذ شد.


رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمان به آنا گفت: نخستین جلسه این کارگروه با حضور مهندس سیف الهی معاون عمرانی استاندار، مهندس آیت‌الهی موسوی مشاور امور عمرانی استانداری، مبشر مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری، مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان، باقدرت مدیرکل امور اراضی استان، مهندس کمائی مدیرکل املاک و مستغلات دانشگاه، دکتر آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنا استان، دکتر طباطبایی رئیس شورای عمرانی استان، رفیعی نماینده دفتر حقوقی سازمان و جمعی دیگری از مسئولین شهرداریها، و ادارات استان و شهرستانها بمنظور بررسی مشکلات اسناد اراضی تحت تملک واحدها و مراکز استان در محل معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد.


دکتر بابک آل طه ادامه داد: پس از بحث و بررسی مستندات قرار شد، با توجه به دستور مهندس رزم حسینی استاندار و مساعدت معاون عمرانی و همکاری مسئولان استانی با فوریت نسبت به تشکیل پرونده و صدور اسناد قطعی بعضی از واحدها و مراکز استان که تاکنون موفق به اخذ سند اراضی خود نشده‌اند اقدام شود.


تیم شنای دانشگاه آزاد کرمان با کسب یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات سراسری شنا در بخش خواهران به کار خود پایان داد


مدیر ورزشی واحد کرمان اظهار کرد: تیم شنای واحد کرمان با کسب یک مدال طلا در ماده 50متر قورباغه و یک مدال نقره در ماده 50متر پروانه از سوی آتیه گدری در یزد به کار خود پایان داد.


دکتر محمد حسنخانی با توجه به سطح بالای این مسابقات توضیح داد: این دوره از مسابقات که با حضور دوازده تیم به میزبانی واحد یزد برگزار شد و حضور تعداد زیادی از اعضای تیم ملی در مسابقات نشاندهنده سطح بالای این مسابقات بود.


وی افزود: تیم شنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با مربیگری محسنی زاده و اعضای تیم شامل آتیه گدری، رومینا رجبی، ساره شهیدی، سارا امیرحسینی، نفیسه عطایی و میناصفارزاده و به سرپرستی عراقی پور بودند و در مجموع امتیازات تیم کرمان در جایگاه نهم این دوره از مسابقات قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته