دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 17:17

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم: دانشجویان دانش خود را در میدان عمل به منصه ظهور رسانند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در نشست پرسش و پاسخ با برخی از دانشجویان این واحد گفت: لازم است شما دانشجویان، با اتکا بر قدرت لایزال الهی و توان مضاعف خود، بر علم و آگاهی خود افزوده و آن را در میدان عمل به منصه ظهور رسانید.
کد خبر : 51619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمود قدرتیان افزود: در این شرایط کنونی که علم به سرعت در حال رشد است و هر روزه خبرهای جدیدی از پیشرفت‌های نوین در عرصه‌های مختلف مخابره می‌شود، لازم است شما دانشجویان، با اتکا بر قدرت لایزال الهی و توان مضاعف خود، بر علم و آگاهی خود افزوده و آن را در میدان عمل به منصه ظهور رسانید.


وی خاطرنشان کرد: جامعه کنونی بیش از آنکه به مشاغل اداری و نیروی انسانی نیاز داشته باشد، به مشاغل تولیدی و متخصصان این حوزه به منظور توسعه تولید داخلی و رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه، آنگونه که مدنظر مقام معظم رهبری بوده، نیازمند است.


قدرتیان اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های متعدد برآنیم تا ساختمان جدید دانشگاه در آتیه‌ای نزدیک افتتاح کنیم و در فضایی مناسبت‌تر و درشان شما دانشجویان گرامی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز، میزبان شما باشیم.


معاون دانشجویی – فرهنگی واحد اهرم نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم همواره رضایت خاطر دانشجویان و فراهم آوردن بستر مناسب علمی و آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ویژه دانشجویان را در دستور کار خود داشته و دارد.


اشکان معصومی با توجه به اینکه اکنون ۶۰ درصد استادان این واحد دارای مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری هستند، از توجه ویژه به توسعه کیفی سازی در مباحث علمی و آموزشی خبر داد.


معصومی همچنین با توجه به اینکه جلسات بحث و گفتمان از ضروریات دوران دانشجویی است، اظهار کرد: برپایی کارگاه‌های فرهنگی – آموزشی با محوریت مباحثی چون ازدواج و روابط زناشویی– روابط اجتماعی جوانان و فضاهای مجازی و مشاوره تحصیلی از جمله برنامه‌های طرح ریزی شده است.


معاون دانشجویی – فرهنگی واحد اهرم با مثبت ارزیابی کردن مشارکت دانشجویان در مباحث و برنامه‌های فرهنگی گفت: بحمدالله امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم از جمله واحدهای دانشگاهی پیشرو در عرصه فرهنگی در سطح استان و در میان ادارات و نهادهای شهرستان تنگستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته