دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1399 - 09:32

احسان حدادی در راه آلمان؛ 200 تا 250 میلیون هزینه جراحی

احسان حدادی قرار است به زودی برای عمل جراحی راهی آلمان شود که هزینه این عمل هم بین 200 تا 250 میلیون خواهد بود.
کد خبر : 516000

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احسان حدادی ملی‌پوش المپیکی کشورمان قرار است برای عمل جراحی خارپاشنه‌اش به زودی راهی آلمان شود و تحت عمل جراحی قرار بگیرد. البته حدادی مدت‌هاست که در بلاتکلیفی به سر می‌برد چرا که اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با جراحی خار پاشنه‌ای حدادی در خارج از کشور مخالفت کردند. اما بالاخره پس از تشکیل کمیسیون پزشکی در فدراسیون پزشکی- ورزشی تصمیم بر این شد که ملی‌پوش کشورمان راهی آلمان شود و تحت عمل جراحی قرار گیرد. 


پس از مخالفت اعضای هیئت اجرایی به اعزام حدادی به آلمان، او اعلام کرد تابع کمیته ملی المپیک است و هر تصمیمی که آن‌ها بگیرند اجرا  می‌کند، اما با توجه به اینکه حدادی شانس بالایی برای کسب مدال در المپیک توکیو دارد تمایل به حضور در آلمان داشت؛ ضمن اینکه پیش از این هم تحت عمل جراحی پزشک خود قرار گرفته بود و از نظر روانی نسبت به او اطمینان خاطر داشت. بالاخره پس از مدت‌ها بلاتکلیفی در نهایت تصمیم بر آن شد که او راهی آلمان شود. هزینه جراحی حدادی در خارج از کشور 8 هزار یورو خواهد بود که با توجه به قیمت یورو، این هزینه بین  200 تا 250 میلیون آب می‌خورد. 


این هزینه قرار است از سوی فدراسیون پزشکی- ورزشی به فدراسیون دوومیدانی داده شود. البته این هزینه تنها برای عمل جراحی او و مخارج بیمارستان است و هزینه رفت و آمد او محسوب نمی‌شود.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته