دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1394 - 16:27

بررسی وضعیت نمایندگان تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد در آستانه فصل 95-94

فصل گذشته تیم های ورزشی دانشگاه‌ آزاد کارنامه موفقی در لیگ برتر داشتند. حالا نمایندگان این تیم در ابتدای فصل به دنبال تکرار موفقیت سال گذشته خود هستند.
کد خبر : 51596

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، باشگاه فرهنگی- ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان موفق‌ترین باشگاه در فصل گذشته ورزش ایران، حالا آماده حضور در فصل جدید است. تیم دانشگاه آزاد اسلامی فصل گذشته با 10 قهرمانی، 5 نایب قهرمانی و 3 مقام سومی کارنامه ای موفق از خود به جا گذاشت. در آستانه شروع لیگ برتر حالا نمایندگان این باشگاه بار دیگر به فکر تکرار موفقیت های سال گذشته هستند، هرچند که این هدف، کاری سخت و دشوار است اما دور از دسترس نیست.


دانشگاه آزاد اسلامی در این فصل برخلاف فصل گذشته در رشته های هندبال و شطرنج مردان تیم‌داری نخواهد کرد اما در سایر رشته ها ترکیب این تیم مانند سال های قبل خواهد بود به این ترتیب که تیم های بسکتبال، شمشیربازی، واترپلو، کاراته، فوتسال بانوان(دسته یک)، ووشو، بدمینتون، تکواندو و تنیس روی میز در لیگ امسال حضور خواهند داشت.


سال گذشته تیم دانشگاه آزاد اسلامی در قسمت بانوان بسیاری از قهرمانی ها را به دست آورد. امسال هم شاهد حضور تیم های بانوان ووشو، ژیمناستیک، فوتسال، والیبال، بدمینتون، گلبال، شمشیربازی، کاراته، شطرنج و دوومیدانی خواهیم بود.


این در حالی است که تیم های واترپلوی مردان و فوتسال بانوان از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده‌اند و تا به اینجا هم شروعی خوبی در لیگ داشتند. تیم واترپلوی دانشگاه آزاد هفته پیش مقابل تیم نیروی زمینی ارتش نتیجه را واگذار کرد اما هم‌اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. در چنین شرایطی هفته دوم لیگ فوتسال بانوان هم برگزارشد و تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد هم اکنون صدرنشین است.


تیم بسکتبال دانشگاه‌ آزاد بعد از نایب قهرمانی در فصل گذشته، این فصل را با مصطفی هاشمی شروع کرد. با سپری شدن چند هفته از لیگ برتر بسکتبال تیم دانشگاه آزاد تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و در رده دوم جدول قرار دارد. این در حالی است که عصر امروز دو تیم دانشگاه ازاد و پتروشیمی بندر امام در نبری حساس رو به روی هم قرار می گیرند.


در حالی که هفته چهارم لیگ برتر تکواندو سپری شده است تیم تکواندو دانشگاه‌ آزاد هم در رده چهارم قرار دارد و برای بازگشت به جمع مدعیان باید در مقابل شهرداری ورامین به پیروزی برسد.


شایان ذکر است لیگ برتر رشته هایی مانند کاراته، والیبال بانوان، شمشمیربازی، بدمینتون، تنیس روی میز همچنین ووشو هنوز شروع نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته