دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ابراهیم فروزش در گفتگو با آنا:

از «سامو بندری» بی‌خبرم!/ بعد از چندبار تعلیق هنوز نمی‌دانم بالاخره سریالم کی به پخش می‌رسد

فروزش که بیش از یک سال است سریال «یامو بندری» را تحویل سیما داده است درباره چرایی عدم پخش آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.
کد خبر : 515786
2795300.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سریال‌هایی با حال و هوای قصه‌های بومی و داستان‌هایی ورای از سوژه‌های همیشگی محصور در پایتخت، مخاطبان خاص خود را دارد البته اگر با فیلمنامه و ساخت خوبی در کارگردانی نیز همراه باشند.


تلویزیون هر از گاهی دست روی چنین قصه‌هایی می‌گذارد و اتفاقا برخی از این‌ها حسابی هم جذب مخاطب کرده‌اند. چندی پیش ابراهیم فروزش که در سینمای کودک فیلمساز قابلی است سریال «سامو بندری» را در لوکیشن‌های ساحلی بوشهر و مردمان آن دیار برای شبکه دو سیما به تولید رساند ولی زمان این مجموعه پس از چندبار قطعیت برای پخش، هنوز مشخص نیست.


سریال سامو بندری


ابراهیم فروزش درباره تکلیف پخش این سریال به خبرنگار آنا گفت: باور کنید خود من هم نمی‌دانم چرا تا به الان پخش نشده و اینکه بالاخره چه زمانی روی آنتن خواهد رفت.


وی افزود: البته چندین بار قرار بود به پخش برسد اما همچنان معلق مانده است. خبر هم ندارم کی قرار است در کنداکتور تلویزیون قرار گیرد.


فروزش با اشاره به اینکه «سامو بندری» مشکلی برای پخش ندارد، گفت: من سریالم را ساخته‌ام و تکلیف پخش آن به برنامه‌ریزی خود تلویزیون بستگی دارد.


گفتنی است؛ «سامو بندری» با قصه‌ای از اصغر عبداللهی،کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌ احمدی سال ۹۷ در بوشهر جلوی دوربین رفت و پس از چندماه تصویربرداری، در همان لوکیشن‌های جنوب کشور به تولید رسید.


سریال سامو بندری


سریال متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس نیز جمعی از افراد حاضر در مجموعه از بازیگران بوشهری هستند.


حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کوروش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ‌زاده، محمد گتوتی‌زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت‌بخشی و … در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.


در خلاصه این داستان آمده است: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‌هایی پیچیده و عجیب می‌‏شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می‏‌کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است اما ناخواسته باعث بر هم زدن آرامش آن بندر کوچک می‌شود و برای خودش و اطرافیانش دردسرسازی می‌کند…


آنتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته